خبرهای داغ:
همزمان با ده فجر صورت گرفت:

دیدارجمعی از بسیجیان و مسئولین شهرستانی با امام جمعه تاکستان

پاسدارن و بسیجیان و مسئولین شهری در اولین روز دهه فجر با آیت الله اسلامی امام جممعه تاکستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۰۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین پاسدارن و بسیجیان و مسئولین شهری در اولین روز دهه فجر با آیت الله اسلامی امام جممعه تاکستان دیدار کردند.
در این برنامه سرهنگ حسینیانی فرمانده سپاه تاکستان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما بیش از 200 عنوان برنامه در این ایام برگزار می کنیم که عناویبن روشنگری و یادواره شهدا و بیان خدماتی که انقلاب اسلامی در طول 4 دهه به ایران اسلامی هدیه نموده است و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های سومی و چهارمی که از اولویت های برنامه های دهه فجر می باشد.
در ادامه فرماندار تاکستان ضمن اشاره به بخشی از وصیت نامه امام (ره) گفت: وظیفه مسئولین خدمت به مردم است و در ادامه از برنامه های شهرستان که 200 برنامه بوده و 88 پروژه در دست افتتاح در دهه فجر در شهر صورت می پذیرد.
در خلال این مراسم آیت الله اسلامی بیان نمود: در بررسی آیات قرآن مخصوصا در زمینه بنی اسرائیل که از خداوند غذاهای بهشتی را طلب می کنندو از یک مقام پست به مقام رفیع رسیده بودند.
وی ادامه داد: در زمان طاغوت ما به امریکایی ها حق توهش می دادیم و کسی جرات نداشت به ابدارچی سفارت امریکا جواب نه بگوید و بعد از انقلاب جز سربلندی و افتخار نبوده و نیست.این ها را باید جوانان بدانند که چه خدماتی در زمان انقلاب شده و تبیین این مسائل مهم است
آیت الله اسلامی در پایان بیانات خود تاکید کرد: از آیات قرآنی چنین بر می آید که گذشته و تاریخ خود را فراموش نکنید و همواره از تاریخ درس و تجربه بگیرید.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها