خبرهای داغ:
-معاون فرماندار میامی:

تقویت رشته‌های ورزش رزمی در دستور کار مسئولان میامی است

معاون فرماندار میامی با بیان اینکه تقویت رشته‌های ورزش رزمی در اولویت‌های مدیریت ارشد این شهرستان قرار دارد، گفت: میامی ظرفیت تبدیل‌شدن به قطب ورزش‌های رزمی را دارد
کد خبر: ۸۹۸۳۱۹۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،

عباس طاهران پور شامگاه پنج‌شنبه در جلسه انتخاب رئیس هیئت‌های ورزشی میامی به میزبانی ورزش و جوانان این شهرستان، ضمن بیان اینکه میامی می‌تواند قطب ورزش‌های رزمی باشد، تأکید کرد: وجود قهرمانان کشوری و استانی به‌خصوص در رشته‌هایی مانند آلیش و کاراته نشان می‌دهد این شهرستان دارای ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های رزمی است.

وی افزود: تقویت رشته‌های رزمی می‌تواند به درخشش ورزشکاران مستعد میامی بینجامد که این امر خود مسبب ایجاد انگیزه و نشاط در جامعه می‌شود.

معاون فرماندار میامی ضمن بیان اینکه این شهرستان در زمره جوان‌ترین شهرستان‌های استان سمنان است، تأکید کرد: ورزش بهترین زیرساخت برای تخلیه هیجان جوانی است و لذا باید برنامه‌ریزی درستی برای این امر صورت گیرد.

مسابقات ورزشی حمایت می‌شوند

سید رضا موسوی عضو شورای اسلامی میامی نیز در این نشست ورزش‌های رزمی را یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان دانست و گفت: برگزاری مسابقات باهدف تقویت ورزش همگانی و همچنین ایجاد انگیزه برای جوانان در دستور کار مدیریت شهری میامی قرار خواهد داشت.

وی افزود: وقتی شاهد فعالیت رشته‌های ورزشی هستیم که مسئولانی فعال در رأس امور قرار داشته باشند لیکن امیدواریم با حمایت‌هایی که از هیئت‌های ورزشی در شهرستان صورت می‌گیرد، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای این شهرستان مستعد و جوان باشیم.

محمدصادقی شهردار میامی نیز در سخنانی کوتاه، حمایت مجموعه شهرداری از برگزاری رویدادهای ورزشی را متذکر شد و تأکید کرد: حمایت از ورزش، حمایت از جامعه جوان و ترویج نشاط اجتماعی در جامعه است که این امر یکی از رسالت‌های مدیران شهری در جامعه محسوب می‌شود و شهرداری میامی نیز بالطبع این رسالت را به دوش خواهد کشید.

او اسپورت نیازمند حمایت است

مسئول کمیته او اسپورت استان سمنان نیز در این نشست، با تأکید بر ضرورت حمایت این رشته مدال‌آور در سطح کشور و دنیا، گفت: این استان همیشه در رقابت‌های بین‌المللی او اسپورت حائز مدال‌های رنگارنگ می‌شود که این امر نشان می‌دهد با سرمایه‌گذاری بر روی این رشته می‌توان به دستاوردهای بزرگ‌تری نیز دست‌یافت.

جواد عجم با تأکید بر اینکه نگاه ما به رشته ورزشی پرطرفدار اواسپورت، توسعه ای متوازن در سطح استان سمنان است، تاکید کرد: میامی نیز از برنامه ریزی های کمیته او اسپورت خارج نبوده و با کمی حمایت بیشتر از ورزشکاران این شهرستان می توانیم شاهد شکوفایی استعدادهای فراوانی در این شهرستان باشیم.

وی افزود: استان سمنان و شهرستان میامی قابلیت میزبانی از رقابت های بین المللی و ملی را در رشته اواسپورت دارد که قطعاً میزبانی رویدادهای ورزشی به ترویج این رشته نیز منجر می شود.

رئیس هیئت‌های ورزشی میامی منصوب شد

رئیس ورزش و جوانان میامی نیز در این نشست بابیان اینکه تیم بانوان میامی با حضور سه نفر در مسابقات بین‌المللی کاراته حضور خواهند داشت، گفت: این مسابقات اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم شاهد افتخارآفرینی این عزیزان باشیم.

نوید ظفری در ادامه از انتخاب رئیس هیئت‌های ورزشی میامی نیز خبر داد و گفت: اسکندر پور طی حکمی به مدت دو سال به‌عنوان رئیس هیئت‌های ورزشی میامی انتخاب شد که امیدواریم در هماهنگی برنامه‌های بین هیئت‌های ورزشی در سطح شهرستان بتواند موفقیت‌های خوبی را کسب کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها