تمدید ارسال آثار به سومین جشنواره استانی "جوانه"

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، از تمدید ارسال آثار به سومین جشنواره استانی "جوانه" تا 20 بهمن ماه، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۹۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

 به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، مهدی طرفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: با توجه به استقبال از جشنواره استانی "جوانه" مهلت ارسال آثار از 30 دی ماه به 20 بهمن ماه تغییر کرد.


وی افزود: شرکت‌کنندگان تا 20 بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را در موضوعات اعلام شده به آدرس ایمیل Bisimchi.scu@chmail.ir یا به آیدی تلگرام @Javaneh_96 ارسال کنند.


طرفی، اظهار داشت: تاکنون بیش از 100 اثر به سومین جشنواره استانی هنری دانشجویی "جوانه" ارسال شده است، که هدف از برگزری این جشنواره شناخت و پرورش استعدادها در زمینه‌های ادبی و هنری می باشد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، ادامه داد: موضوع جشنواره آزاد است اما برخی موضوعات شامل آسیب‌های اجتماعی، تمدن و تاریخ ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس و مدافعین حرم، طبیعت استان و مشکلات محیط زیستی از سوی دبیرخانه به شرکت‌کنندگان پیشنهاد می‌شوند که شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، مستند، فیلم‌نامه، پوستر، اینفوگرافیک، نقاشی، موشن گرافیک، خطاطی، کاریکاتور، داستان کوتاه، شعر و نمایشنامه برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.





ارسال نظرات