خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه تهران:

ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان مشکل امروز است/ دشمن از کوچک‌ترین روزنه‌ای وارد می‌شود

استاد حوزه علمیه تهران گفت: ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان مشکل امروز جامعه است؛ در حالی که دشمن از کوچک‌ترین روزنه‌ای وارد می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۴۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود به همت کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در کانون ملی شهید بهشتی این شهر برگزار شد.
استاد حوزه علمیه تهران در این مراسم که مسؤولان شهرستان شاهرود، فرهنگیان، اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با بیان اینکه عزت امروز که در جهان داریم، هیچ‌کجا نیست و دشمن می‌خواهد این را از ما بگیرد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین تهدید امروز، ایجاد فاصله بین مردم و مسؤولان است و باید مراقب باشیم.
حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی با بیان اینکه ما انقلابی و ضدانقلابی داریم، افزود: ضدانقلاب گروه‌های معاند هستند و همه مردم و مسؤولان ما انقلابی هستند و در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.
استاد حوزه علمیه تهران تأکید کرد: بصیرت و دشمن‌شناسی تأکیدات رهبری فرزانه انقلاب است و مهم‌ترین مسأله این است، دشمن در فضای مجازی نسل جوان ما را فریب می‌دهد.
موسوی با بیان اینکه نسل امروز انقلابی است، گفت: نسل امروز شهید حججی، دانشگر، میردوستی و علیزاده داده است که دفاع مقدس را ندیده بودند و اگر امروز مرز‌ها را باز کنیم، اتوبوس‌های این کشور این‌قدر نیستند که به جوانان علاقه‌مند به اعزام به سوریه سرویس دهند.
وی مشکل امروز را ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان عنوان کرد و افزود: این انتقاد کلی است و نباید آنچه در زمان شاه رخ‌داده اکنون هم اتفاق بیفتد و نباید رشوه و دزدی باشد و این‌ها به علت نگاه لیبرالی و وابسته غرب و نفوذ بعضی در ارکان نظام است.
استاد حوزه علمیه تهران با اشاره به چهار خطر مهمی که امام در وصیت‌نامه خود در باب انقلاب بیان فرمودند، گفت: اولین خطر انزوای روحانیت است چرا انزوای روحانیت یعنی زدن ولایت فقیه که امروز در دستور کار آشکار دشمن است، دوم جدایی دین از سیاست و اختلاف بین مسلمانان که داعش را به وجود آوردند برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و خطر لیبرال‌ها و خطر خودی‌ها.
موسوی بیان کرد: خطر خودی‌ها، همان رجعت و برگشت و این تأثیرپذیری از ضدانقلاب و نفوذ و رخنه‌ای است که رخ می‌دهد و باید مراقب باشیم دوباره تکرار نشود و طلحه، زبیر و شمر جانباز صفین دوباره تکرار نشود و امام در منشور روحانیت تأثیرپذیری خودی‌ها را از ضدانقلاب بیان می‌کند.
وی تأکید کرد: بهترین راهبرد گوش‌به‌فرمان ولایت فقیه بودن و حرکت در مسیر شهداست و باید دانست که اگر روزنه‌ای ایجاد شود دشمن وارد می‌شود؛ اما براندازی در کار نیست، چراکه دست قدرت الهی و خون شهدا و سایه رهبری بر این انقلاب با حمایت مردم است.
استاد حوزه علمیه تهران یکی از مهم‌ترین رمز‌های ماندگاری انقلاب را شهدا دانست و گفت: نقش اصلی با شهدای انقلاب اسلامی است و شهدا اجازه نخواهند داد که این کشور ساقط شود.
مداحی و سرودخوانی و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این یادواره بود؛ این مراسم به یاد قریب به ۴۰ شهید فرهنگی شهرستان شاهرود ازجمله شهیدان بیاریان، حسن عرب‌عامری، بداغی، جواد ابراهیمی، عباسعلی بازوی، اسدیان و فریدنیا برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها