خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

انقلاب اسلامی ایران در امتداد انقلاب و نهضت جهانی پیامبران است

امام جمعه قزوین در جمع کارکنان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی ایران در امتداد انقلاب و نهضت جهانی پیامبران است.
کد خبر: ۸۹۸۳۸۳۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار کارکنان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان قزوین با بیان اینکه امام خمینی (ره) آغازگر انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ادامه نهضت انبیاء (ع) است و ریشه‌های آن را در سیره و سنت ائمه اطهار (ع)، غدیر خم و عاشورا جستجو می‌کنیم.
وی با بیان اینکه شعارهای انقلابی به خوبی نشان می‌داد که انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت انبیاء (ع) و ائمه اطهار (ع) بود، افزود: مردم شعار نهضت ما حسینی است، رهبر ما خمینی است سر می‌دادند و با این شعار می‌خواستند بگویند انقلاب ما ادامه نهضت امام حسین (ع) است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی برای زمینه‌سازی حکومت جهانی منجی عالم بشریت است چرا که در این انقلاب انگیزه‌های انقلابی برگرفته از قرآن و روایات است.
امام جمعه قزوین عنوان کرد: در روایات آمده مردی از اهالی قم، مردم را به سوی حق دعوت می‌کند. گروهی با او هم پیمان می‌شوند که مانند پاره‌های آهن هستند، بادهای تند قدم‌هایشان را نمی‌لغزاند، از نبرد و دفاع ترسی ندارند و از آن خسته نمی‌شوند، و توکلشان بر خدا است.
وی خاطرنشان کرد: این‌ها زمینه‌های انقلاب اسلامی بود و در نهایت این نهضت و قیام مردم علیه استبداد و ظلم‌های رژیم شاهنشاهی به نتیجه رسید و مردم به پیروزی دست پیدا کردند.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها