خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان:

صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران ملت هستند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان در جمع مردم گرمسار گفت: انقلاب اسلامی ایران متعلق به تمام ملت ایران و مسلمانان جهان است و این انقلاب یک صاحب اصلی بیشتر ندارد و آن ملت هستند .
کد خبر: ۸۹۸۴۰۱۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار یادواره دو شهید انقلاب شهرستان گرمسار با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و امام جمعه گرمسار و دیگر مسئولان در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد .

 در این یادواره سردار حسن زاده؛ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران خون های زیادی ریخته شده است و این شهدا و جانبازان فراوان در چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران نشان از عظمت واقعی است .

وی افزود: می خواهند  مبانی انقلاب اسلامی را در بطن عمومی مردم زیر سوال ببرند تا بتواند با بی حرمتی های مختلف به ارزش های والای این انقلاب نقشه های شوم خود را عملیاتی کنند .

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان در ادامه گفت: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی  هوشیارانه موضوعات روز را رصد کنند و با بصیرت گام بردارند و با آگاهی نگذارند دشمن با جنگ نرم بین آنان نفوذ کند .

حسن زاده در ادامه آمریکا و اسرائیل یک دشمن اصلی  اسلام ناب محمدی برشمرد و گفت: می خواهند با دخالت های خود از سال 57 در پیشرفت انقلاب اسلامی ایران که انقلاب مظلومان جهان هستند خدشه وارد کنند .

 وی یاد و خاطره شهدا را یک درس همیشگی دانست و گفت: یادواره های شهدا می تواند درس های زیادی را برای ملت یاد آوری کنند که این بسیار مطلوب است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها