خبرهای داغ:
گفت‌وگو با کارآفرین مهدی‌شهری:

ایجاد ۲۸ فرصت شغلی با تولید درب‌های آپارتمانی

کارآفرین مهدی‌شهری با دریافت تسهیلات کمیته امداد و راه‌اندازی کارگاه تولیدی درب‌های ضد سرقت آپارتمانی ۲۸ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۱۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، کارآفرین مهدی‌شهری از تولید درب‌های آپارتمانی ضد سرقت در این کارگاه از سال ۹۴ خبر داد و گفت: با گسترش کار و حمایت‌های کمیته امداد اکنون تولید باکیفیت این درب‌ها و رضایت مشتریان باعث شده این محصولات مورد استقبال سایر استان‌ها قرار بگیرد.

 وی ویژگی‌های این درب‌ها ضد احتراق و ضد سرقت دانست و افزود: استفاده از چوب‌های مرغوب برای نمای متفاوت درب‌ها و رنگ‌های کوره‌ای الکترواستاتیک نمای ویژه‌ای به این محصولات تولیدی داده است.

 کارآفرین مهدی‌شهری بابیان اینکه تاکنون یک فقره تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی اشتغال‌زایی از طریق کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر دریافت کردم افزود: در حال حاضر یک کارگاهی با مساحت ۱۵۰ مترمربع با اجاره ماهانه ۵۰۰ هزارتو مان در اختیاردارم.

 وی بابیان اینکه روزانه پنج‌تا ۱۰ سری انواع درب‌ها در اندازه‌های مختلف در این کارگاه تولید می‌شود یادآور شد: درآمد ماهانه این کارگاه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است که بیش از ۸۰ درصد هزینه کرد خرید مواد اولیه، اجاره و سایر هزینه‌ها می‌شود.

  کارآفرین مهدی‌شهری به مشغول شدن ۲۴ نفر غیرمستقیم با این کارگاه در بخش‌های خرید، ساخت قطعات یدکی، تهیه رنگ و عایق اشاره کرد و گفت: چهار نفر مستقیم در این کارگاه مشغول به کار هستند.

این جوان خوش ذوق مهدی‌شهری سرمایه فعلی این کارگاه را با سایر تجهیزات ۸۰ میلیون تومان دانست و افزود: نیازمند تسهیلات بیشتری برای رونق و گسترش این کارگاه هستم.

 وی عمده محصولات تولیدی این کارگاه را تولید درب‌های آپارتمانی ضد سرقت، لوکس و لابی مجتمع‌های مسکونی برشمرد و گفت: با توجه به نوع تجهیزات به‌کاربرده هر محصول، قیمت نهایی هر درب به‌طور میانگین شش میلیون تومان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها