فرماندار تربت حیدریه خبر داد:

بهره برداری و کلنگ زنی ۷۸ پروژه عمرانی در تربت حیدریه

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: امسال ۷۸ پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۹۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، احمد علی موهبتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصت مقتنمی برای بیان کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین القای امید در بین آحاد جامعه است که می‌توان با بیان برخی خدمات این امید را به فضای عمومی جامعه تزریق کرد.

وی افزود: امسال ۷۸ پروژه عمرانی در ایام الله دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

موهبتی خاطر نشان کرد: از مجموع این پروژه ها، ۴۷ طرح در بخش مرکزی، ۱۵ طرح در جلگه رخ، ۱۱ طرح در بخش کدکن و ۵ طرح در بخش بایگ تربت حیدریه افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال این هزینه‌ها از طریق مشارکت‌های مردمی انجام شده، از بهره برداری استادیوم پنج هزارنفری شهرک، ولی عصر (عج)، پلیس راه تربت حیدریه (مقابل کارخانه کاشی)، طرح اصلاح شبکه آبرسانی شهر تربت حیدریه، درمانگاه غدیر، مراکز جامع خدمات سلامت شهر‌های کدکن و رباط سنگ بعنوان بخشی از این پروژه‌ها یاد کرد.

پیش از این معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تربت حیدریه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر به مدیران دستگاه‌های اجرایی هشدار داد از بیان هر گونه گزارش عملکرد خلاف واقع و یا افتتاح پروژه‌های چند نوبته پرهیز کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها