خبرهای داغ:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه حوزه ثارالله آبیک:

زنان انقلاب اسلامی رهروان واقعی حضرت زهرا هستند

رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه حوزه ثارالله آبیک بیان کرد :زنان و مادران شهدای انقلاب اسلامی رهروان واقعی حضرت زهرا هستند .
کد خبر: ۸۹۸۴۴۶۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام محمدقجری رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه ثارالله شهر آبیک با تسلیت فرار رسیدت ایام فاطمیه بیان کرد: حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها اسوه پاکدامنی، عفت، حجاب، تقوا، ایمان و ساده زندگی کردن است و باید گفت برترین نمونه یک زن مهم در جهان ایشان هستند.
وی افزود: در ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها باید بیشتر از زندگینامه این بانوی بزرگوار حرف زد وایشان را الگوی دختران و زنان قرار دهیم.
قجری عنوان کرد: به زنان و مادران شهدا باید به حق گفت که از بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها الگو گرفته‌اند که توانسته‌اند فرزندانی با تقوا، با ایمان و خدا ترس در دامن خود پرورش دهند و تقدیم خدا و اسلام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از نسل امروز خواست: حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها را الگو خود قرار دهند چراکه دختران امروز زنان و مادران فردا هستند بدانید دشمن به‌دنبال ضربه‌زدن به دختران و زنان ماست.
قجری خاطر نشان کرد : زن و مادر یک نقش محوری و اساسی در هر خانواده را ایفا می کند و امروز دشمنان ما قصد دارند به این محور اصلی خانواده ضربه بزنند و اگر این اتفاق بیفتد در واقع جامعه و کشور آسیب دیده است.
وی در پایان تاکید کرد: امروز دشمن قصد دارد با ماهواره و فضای مجازی اعتقادات دینی و مذهبی بانوان نسل امروز ما که همان عفت و حجاب آنان است تاثیر بگذارد و بی‌بند و باری را ترویج دهد ولی بانوان می توانند با عفت و حجاب اسلامی که تا کنون حفظ کرده‌اند مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها