مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین:

بسیج ثروتی است که به انقلاب اسلامی اهدا شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین گفت: ان شاءالله ما هم بتوانیم مثل همه شهدا در ریل انقلاب اسلامی باقی بمانیم و به سهم خود زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۰۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین، مراسم تکریم و معارفه مسئول سابق و جدید خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قزوین با حضور دکتر نبئی رئیس دانشگاه پیام نور قزوین ، لباف معاون فرهنگی دانشگاه، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان، معاونت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان بسیجی خواهر و برادر این دانشگاه در سالن جلسات دانشگاه پیام‎نور قزوین برگزار شد.
مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و تبریک ایام‌الله دهه‌ی مبارک فجر بیان کرد: ما باید از سیره حضرت زهرا(س) الگو گرفته و شناخت خود را آن بانوی بزرگوار بیشتر کنیم.
وی با فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب اسلامی یاد و خاطره امام(ه) و همه شهیدان و جانبازان را گرامیداشت و گفت: ان شاءالله ما هم بتوانیم مثل همه شهدا در ریل انقلاب اسلامی باقی بمانیم و به سهم خود زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کنیم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با اشاره بر دستور تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در 2آذر67 بیان کرد: حضرت امام(ره) با نگاه بلند و دید وسیعی که داشتند پیش بینی کرده بودند که دشمن دست از دشمنی‌اش برنخواهد داشت و دنبال ضربه زدن از مسیرهای مختلف می باشد و بعد از جنگ دشمن با تغییر تاکتیک برای براندازی نظام به سمت جنگ نرم روی آورد.
برزگر اضافه کرد: امام خمینی(ره) پاسداری از اصول نه شرقی و نه غربی را بر عهده دو قشر بسیج دانشجو و طلبه گذاشت تا در عرصه‌های مختلف فرهنگی و... فعالیت کنند و در فضای جنگ نرم و ویروس‌هایی که توسط دشمن ایجاد می‌شود مقابله و به شبهات پاسخ درست و منطقی داده شود.
وی ابراز کرد: بعد از گذشت چهل سال از بهار انقلاب اسلامی هنوز جوانان ما در جبهه مقاومت جهاد را رها نکرده‌اند. طبق تحقیقات انجام شده حدود 70درصد جوانان نسل امروز ما اهل نماز و روزه هستند و نشان دهنده این است که ضمیر جوانان ما پاک است.
این مسئول تصریح کرد: با وجود اینکه مسئولان ما درس شهید فهمیده را از کتب درسی حذف کردند و سعی داشتند ایثار و مقاومت در خاطر جوانان و مردم به فراموشی سپرده شود ولی خداوند متعال با ورژن جدیدی شهید حججی را نمایان کرد و عکس اسارت شهید حججی در فضای مجازی میلیونها بازدید خورد.
برزگر گفت: سند 2030 در تهران در مدارس بخش‌های خصوصی مجوز داده شده است و در حال حاضر اهداف و بندهایش در حال اجراست.
وی با بیان اینکه در هر سنگری که هستیم باید مدافع ارزش‌ها و حریم‌ها باشیم گفت: بسیج وابسته و وام‌دار هیچ جریانی نیست، بلکه اهدافش پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای انقلابی می‌باشد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین با تاکید بر اینکه بسیج طرفدار هیچ جزبی نیست یادآور شد: هر مسئولی که در ریل انقلاب خدمت‌رسانی کند بسیج مدافع آن و هرگاه که از این ریل خارج شود منتقد او خواهد بود. بسیج با تک صدایی مخالف است و باید طبق خط مشی امام علی(ع) حرکت کند. وقتی یک مناظره یا کرسی برگزار می‌شود باید از هر دو طرف برای حضور در این برنامه‌ها دعوت شود.
برزگر تاکید کرد: بسیج یک ثروتی است که به انقلاب اسلامی اهدا شد و این ثمره امروز در لبنان، یمن و... دیده می‌شود چرا که هر قدمی که برداشته می‌شود وقتی برای رضای خدا باشد خداوند به آن برکت می‌دهد.
وی با اشاره به جمله‌ای از دکتر ولایتی که ایمان زدایی از دانشگاه شروع شد بیان کرد: ایمان زدایی در ایران از عصر پهلوی شروع شد ولی انقلاب اسلامی ثابت کرد عصر دین نگذشته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: نقش خواهران بسیجی در دانشگاه‌ها فراتر از نقش برادران بسیجی است. خواهران اگر همسنگران و هم دانشگاهیان خود را به خوبی تربیت کنند در آینده مدیران و معلمان خوبی تربیت می‌شود چرا که اولین نقش یک زن همسرداری و تربیت فرزند می‌باشد.
برزگر گفت: به گوری چشم دشمنان و جسارتی که در اغتشاشات اخیر به پرچم جمهوری اسلامی ایران شد برای محکومیت این آشوبگران پیشنهاد میکنم در ایام دهه‎ی میارک فجر پرچم عزیزمان را بر سردرب خانه‌هایمان افراشته کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه اساتید فرماندهان جنگ نرم می‌باشند و دانشجویان سربازان این عرصه، که باید با همکاری و مشارکت همگانی در مسیر توسعه کشور قدم بردارند.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از پریسا مهرانی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قزوین، فاطمه محمدخانی طی حکمی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

ارسال نظرات