خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت شاهرود:

دشمنان لحظه‌ای از توطئه و نقشه‌کشی علیه کشورمان غافل نبوده‌اند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: دشمنان در تمام سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، لحظه‌ای از توطئه و نقشه‌کشی علیه کشورمان غافل نبوده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۱۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در مراسم تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا که با حضور جامعه دانشگاهیان شاهرود در حرم شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام راحل، با بیان اینکه این برکات و دستاورد‌های قریب به ۴۰ ساله عمر انقلاب را مدیون خون شهدا و ولایت فقیه هستیم، اظهار کرد: امام راحل با تلاش و کوشش و پشتیبانی مردم انقلابی را پایه‌گذاری کرد که شرق و غرب عالم را شگفت‌زده و انقلاب نور نام گرفت.
وی افزود: تلاش دشمنان در این سال‌ها این بوده و هست که این انقلاب را نابود یا اینکه مهار کنند و تمام این سال‌ها لحظه‌ای از توطئه و نقشه غافل نبوده‌اند.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: همین تولید علم و دانش را دشمن برمی‌تابد و برای انرژی هسته‌ای چقدر برای ما مشکلات ایجاد کرد، اما دانشمندان ما ایستادند و دشمن را مقهور خود کردند و امروز توان موشکی ما را هدف قرار داده‌اند و این‌ها همه برای این است که ما علم نداشته باشیم چرا علم ثروت و قدرت می‌آورد و در حدیث مشهور مولا علی علم سلطان است.
یارمحمدی تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم بر دشمن غلبه کنیم باید اتحاد و همدلی و وحدت خود را حفظ کنیم و با اتکا به قدرت الهی و تفکر جهادی و انقلاب که برگرفته از اسلام ناب این به مسیر خود ادامه دهیم و بدانیم ما همیشه در حال جهاد مقدس هستیم.
وی با تأکید بر حرکت در مسیر ولایت و خون شهدا گفت: شهدا مسیر را به ما نشان دادند و ما باید با قدم‌گذاشتن در مسیر شهدا که همانا توکل و تعقل و اراده و ایمان و استقامت و انقلابی‌گری و مدیریت جهادی بود قله‌های موفقیت را طی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها