خبرهای داغ:
با حضور معاون استاندار سمنان

پروژه‌های عمرانی بسطام بهره‌برداری شد+تصاویر

پروژه‌های عمرانی بسطام با حضور معاون استاندار سمنان بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۹۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه، بخشدار و مسؤولان بخش بسطام، ۴۸ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال در بسطام افتتاح شد.
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان و امام جمعه و بخشدار بسطام و برخی از مسؤولان، ۴۸ پروژه و طرح عمرانی در بخش بسطام افتتاح شد.
در ابتدای این برنامه مسؤولان با حضور در گلزار شهدای شهر بسطام با آرمان‌های امام و شهدا تجدید عهد و پیمان کردند و در ادامه طرح مربوط به حمام تاریخی بسطام افتتاح شد.
روکش بلوار امام خمینی (ره) اتوبان بسطام- شاهرود به همت شهرداری بسطام و افتتاح سیستم آبیاری قطره‌ای در روستای میقان و اقامتگاه بوم‌گردی عمارت پروین در روستای قلعه‌نو خرقان با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و افتتاح سیستم آبیاری قطره‌ای، روکش آسفالت معابر در روستای ابر و افتتاح پرورش ۳۵۰ رأس گوسفند با اعتبار شش میلیارد ریال و احداث غسال‌خانه به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در روستای گلستان با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود برگزار شد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان و مسؤولان بخش بسطام در پایان افتتاح برنامه‌ها با حضور در منزل معظم شهیدخانلرخانی با خانواده شهید دیدار کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها