خبرهای داغ:
مسؤول مرکز خدمات جامع سلامت بویین زهرا:

خانواده در فرهنگ سازی استفاده از تغذیه سالم، نقش مؤثری دارد

مسؤول مرکز خدمات جامع سلامت بویین زهرا گفت: خانواده در فرهنگ سازی استفاده از تغذیه سالم، نقش مؤثری دارد.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

دکتر لیلا قورت بیگلو، مسؤول مرکز خدمات جامع سلامت بویین زهرا، در گفتگو با خبرگزاری بسیج از قزوین گفت: تغذیه سالم ارتباط تنگاتنگی با سلامتی انسان دارد و هر چیزی که با سلامتی انسان ارتباط داشته باشد، دارای اهمیت است.
وی خاطر نشان کرد: تغذیه ای که بر اساس اصول علمی و با در نظر گرفتن کلیه نیازهای بدن تنظیم شده باشد، موجب تامین سلامت انسان می شود و در صورتی که به غیر از این عمل شود، موجب اختلال در عملکرد کل سیستم های بدن شده و باعث از دست رفتن قوای جسمی و روانی در انسان خواهد شد.
به همین منظور، نشست آموزشی با موضوع« تهیه غذای سالم » برای جمعی از داوطلبان سلامت، روز 10 بهمن 96 توسط محدثه سادات موسوی، کارشناس تغذیه در این مرکز تشکیل شد.
موسوی با بیان این نکته که تغذیه سالم از خانواده نشأت می گیرد، هدف از برگزاری این نشست را افزایش آگاهی و فرهنگ سازی در زمینه ارائه مواد غذایی سالم و گنجاندن سبزیجات در سفره خانواده بیان کرد.
این کارشناس با تشریح نقش خانواده در به وجود آوردن جامعه سالم تر عنوان کرد: رعایت برنامه غذایی خوب و متعادل می تواند طول عمر انسان را افزایش دهد و بر شادابی فرد نیز تاثیر گذار باشد. در پایان این برنامه، به داوطلبانی که غذای سالم تهیه کرده بودند، هدایایی اهدا شد.
9001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها