خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد:

بهره‌برداری از 30 پروژه عمرانی بسیج سازندگی سمنان در مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: 30 پروژه عمرانی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در مناطق محروم به مناسبت دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

جبار دوست‌محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با تبریک ایام دهه فجر، به بهره‌برداری رسیدن 30 پروژه عمرانی در مناطق محروم استان سمنان اشاره و اظهار کرد: در سال‌جاری، سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در مناطق روستایی و محروم استان، 30 پروژه عمرانی که شامل آب‌رسانی، احداث مسجد، تکمیل مساجد، خانه نیازمند، احداث سرویس بهداشتی، احداث غسال‌خانه و لای‌روبی قنوات و ... است احداث و تکمیل شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شده و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: پروژه‌های عمرانی که بسیج سازندگی مسؤولیت ساخت‌وساز آن‌ها را بر عهده می‌گیرد، غالباً پروژه‌هایی هستند که در مناطق محروم قرار دارند.

دوست‌محمدیان در خصوص اعتبارات غیرعمرانی در زمینه تهیه جهیزیه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سازمان بسیج سازندگی استان علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی، تهیه و توزیع 40 سری جهیزیه زوج‌های جوان که شامل 20 اقلام ضروری مثل فرش، یخچال، تلویزیون، لباس‌شویی، ظروف، اتوبخار، اجاق‌گاز و ... است را اهدا کرده است.

وی در خصوص تسهیلات اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: تاکنون 236 نفر از تسهیلات اقتصاد مقاومتی این سازمان استفاده کرده‌اند که با اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد و 150 میلیون ریال انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: این نهاد انقلابی در طرح‌های ملی، بهره‌برداری از توان متخصصان بسیجی در امور فنی،‌ سازندگی،‌ محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت‌های گروهی و تقویت روحیه مسؤولیت‌پذیری با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی، محلی و مغفول مانده در اقتصاد مقاومتی و کمک به امدادرسانی در حوادث و سوانح غیرمترقبه در جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها