خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس:

ملت ایران با قدرت ایمان و اراده برابر توطئه‌های دشمنان پیروز هستند

راوی دفاع مقدس گفت: آنچه ما را در جنگ پیروز کرد، قدرت ایمان و اراده بود و با این رمز امروز نیز برابر توطئه‌های دشمنان پیروز هستیم.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۴۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
ملت ایران با قدرت ایمان و اراده برابر توطئه‌های دشمنان پیروز هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره ۲۶ شهید منطقه باغ‌زندان شاهرود به همت بسیجیان شاهرودی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان شاهرود، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مسؤول بازرسی فرماندهی سپاه شاهرود، مسؤولان بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان و بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و خانواده شهید مدافع حرم علی اصحابی برگزار شد، راوی دفاع مقدس و تهیه‌کننده صدا و سیمای مرکز سمنان به بیان خاطراتی از دوران ستم‌شاهی پرداخت.
حمید ملکی تأکید کرد: در آن دوران مردم اختیاری از خود نداشتند و فقط افراد ذی‌نفوذ می‌توانستند درس بخوانند و راحت زندگی کنند و بقیه در بدبختی بودند و شما باید قدر این نظام و این فرصت را بدانید؛ چراکه به‌راحتی درس می‌خوانید و هر کاری دوست داشته باشید انجام می‌دهید و کسی با شما کاری ندارد.
وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس نیز گفت: آنچه ما را در این جنگ پیروز کرد، قدرت ایمان و اراده بود و ما با این رمز موفقیت کسب کردیم و امروز نیز برابر توطئه‌های دشمنان پیروز هستیم.
در این مراسم گروه سرود واحد بسیج به اجرای برنامه پرداختند و کلیپ‌های از شهیدان مدافع حرم پخش شد؛ برگزاری مداحی شهدا و همخوانی دانش‌آموزان بسیجی در مورد شهدا از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا بود.
آنچه در این یادواره به چشم می‌آمد، اجرای این یادواره به همت دانش‌آموزان نسل چهارم انقلاب بود که با شور و شعف خاصی این یادواره باشکوه را برگزار کردند.
در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه تصاویر شهدا و همچنین روزنامه دیواری با موضوع فجر انقلاب اسلامی برپا شده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها