خبرهای داغ:
طی سال جاری؛

28 مددجو با تولید برق توانمند شدن

همزمان با ایام دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی، مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین و مسئولان شهر آوج یک واحد مسکونی مددجویی که طرح تولید انرژی برق از نور خورشید در خانه یک مددجوی در شهر آوج مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۳۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اشتغال زایی را امری مهم برای محرومیت زدایی خواند و بیان کرد: خانواده مددجو تا زمانی که استقلال معیشتی پیدا نکند و صاحب درآمدی نباشد، نمی تواند از کمک دیگران بی نیاز شود.
وی ادامه داد: در میان مددجویان خانواده هایی هستند که به دلیل کهولت سن و یا بیماری توانایی کار ندارند که برای این دسته از مددجویان برنامه درآمدزایی را تحت قالب استقرار تجهیزات تولید برق از انرژی خورشیدی را اجرا می کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: طی سال جاری 28 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد با استفاده از تسهیلات این نهاد، از طریق تولید برق از انرژی خورشیدی صاحب درآمد شده و توانمند شدند.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مددجویان اظهارکرد: حدود ۲۰ هزار و ۳۰۰ خانوار در استان قزوین به صورت مستمر از خدمات این نهاد استفاده می کنند و با اجرای طرح اشتغال برای ۱۲۵۰ خانوار فرصت شغلی ایجاد کرده ایم.
مومنی تأکید کرد: برای ایجاد سه هزار شغل برنامه ریزی و هدف گذاری کرده ایم و تاکنون یک هزار و 800 پرونده در این زمینه در بانک های عامل تشکیل شده است.
وی یاداورشد: با تلاش های انجام شده برای ارتقای معیشت مددجویان به زودی جشن توانمندی دو هزار و 100 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین برگزار خواهد شد.

 1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها