مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع):

تطهیر جنایت‌های پهلوی در راستای کم رنگ کردن خدمات جمهوری اسلامی است

مشاور فرمانده سپاه امام رضا گفت: تطهیر جنایت‌های پهلوی از شیوه‌های جدید دشمن برای مبارزه با جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۱۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاه در مراسم گرامی داشت دهه فجر در جمع مردم سبزوار با بیان اینکه این انقلاب به برکت انفاس قدسی امام (ره) و ایثار ملت قهرمان ایران به دست آمده است اظهارداشت: تلاش و مجاهدت‌های ایثارگران و وحدت و انسجام ملت مبارز باعث شد تا رژیم شاهنشاهی با تمام وابستگی اش به غرب و امریکا از بین برود.

وی با بیان اینکه برخی سعی در تطهیر جنایت‌های رژیم پهلوی داشته و به دنبال این هستند که خدمات واهی برای حکومت شاهنشاهی بسازند ادامه داد: این اقدامات در راستای دشمنی با اسلام و نظام اسلامی بوده و هدف کم رنگ نشان دادن دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه از ابندای پبروزی شکوهمند انقلاب تا کنون این کشور حتی ساعتی رابدون مکر و حیله دشمنان پشت سرنگذاشته است ادامه داد: علاوه بر دشمنی استکبار و ایادی آن برخی ناهلان داخلی و نفوذی‌ها نیز اقدام به حرکات خرابکارانه و سنگ اندازی در راه پیشرفت کرده اند.

بوسفعلی زاده با بیان اینکه متاسفانه برخی از افراد در لباس خادم اقدام به جمع آوری رای از مردم می‌کنند و هنگامی که به منصب دست پیدا می‌کنند به کشور خیانت می‌کنند تصریح کرد: مردم باید با شناخت کامل درانتخاب افرادی را به عنوان مسئول برگزینند که از نعمت انقلاب به خوبی محافظت کنند.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ادامه به نقشه‌های دشمن برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر دشمن سعی کرده تا با تبلیغات منفی جای جلاد و شهید و جای خادم و خائن را عوض کند.

وی با بیان اینکه امریکایی‌ها هرگاه صدای آشوب از این کشور برخیزد بلافاصله در صدد حمایت از آن برمی خیزند عنوان کرد: هنوز از شرور خواندن ملت ایران دیری نگذشته که در آشوب‌های اخیر برای ملت ما اشک تمساح ریختند و از اشوب گران حمایت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها