مسئول سیاسی سپاه امام رضا(ع):

آمریکا به دنبال کاهش اعتماد مردم نسبت به نظام و انقلاب است

مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: امریکا به دنبال کاهش اعتماد مردم و حذف سرمایه های اجتماعی نسبت به نطام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۵۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار عباسیان در نشست بصیرتی-سیاسی گفتمان انقلاب که با همت سپاه ناحیه کلات و با حضور حداکثری و پر شور بسیجیان، کارکنان ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی در مصلی صاحب الزمان برگزار شد، بیان داشت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران که امام خمینی(ره) آن را هدایت نمود همه معادلات شرق و غرب را بهم ریخت.
 
وی در ادامه افزود: مهمترین شاخصه‌های این انقلاب ایمان، مردم محور بودن و رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) بود.

 عباسیان با اشاره به حوادث اخیر منطقه و کشور خاطر نشان کرد: سیاست‌های آمریکا و هم پیمانانش در منطقه یکی پس از دیگری شکست خورده و اکنون در پی آن است که انقلاب را از درون نابود سازد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های آمریکا در داخل ایران عادی کردن فساد‌های مسئولین و به تبع آن نارضایتی و ناامیدی مردم از نظام و انقلاب می‌باشد.

مسئول سیاسی سپاه امام رضا(ع) در پایان خطاب به مسئولین اجرائی عنوان کرد: صاحبان اصلی این انقلاب مردم شریف و با غیرت ایران هستند لذا با جدیت هر چه تمام‌تر مطالبات آن‌ها را جوابگو باشید تا این نظام و انقلاب شکوفا‌تر از پیش گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها