خبرهای داغ:
معاون سپاه استان سمنان:

دشمن همچنان در حال نقشه کشیدن برای انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره بر اینکه دشمن همچنان در حال نقشه کشیدن برای انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن می‌کوشد تا سربازان فرهنگی خود را کشور نفوذ دهد.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۷۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، علی خالقیان چهارشنبه‌شب در نشست بصیرتی که در پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الامر (عج) سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر بیان کرد: تقابل و هدف استکبار جهانی فقط انقلاب اسلامی ایران است و دشمن تلاش می‌کند تا به این هدف برسد.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که توسط آمریکا و اتاق فکر انگلیسی‌ها علیه کشور ما اتفاق افتاد، نشان از این دارد که دشمن به‌راحتی از هدف خود نمی‌گذرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: در طول انقلاب و در هر دهه دشمن نقشه‌ای داشت؛ در دهه سوم حمله به عراق، سوریه و معرفی ایران به‌عنوان حمایت‌کننده تروریسم در منطقه یکی از جنایت‌های دشمن بود.

خالقیان تصریح کرد: امروز که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب هستیم نیز دشمن همواره در حال تلاش است و به‌گونه‌ای سعی دارد تا سربازان فرهنگی خود را در امور داخلی کشور نفوذ دهد؛ اما این تفکر آن‌ها نیز به‌واسطه جوانان انقلابی این مملکت پوچ می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها