سید ساجد یعقوبی
به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان اردبیل:
اولین یادواره زنان شهیده اردبیل به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان اردبیل در دانشگاه فرهنگیان، پردیس خواهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۰۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

اولین یادواره شهدای زن اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اولین یادواره زنان شهیده اردبیل به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) در دانشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد و یاد و خاطره شهید استان اردبیل که درطول سالهای دفاع مقدس به شهادت رسیدند گرامی داشته شد.

مریم حامدی مسئول جامعه زنان در آغاز این مراسم به موضوع انقلاب امام خمینی(ره) تا مدافعان انقلاب پرداخت و گفت: زنان در دوره‌های مختلف از تاریخ پرحماسه ایران اسلامی نقش با شکوه و بی‌بدیلی در جامعه ایفا کرد‌ه‌اند.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله مقاطع تاریخی که زنان دوشادوش مردان در جامعه ما حضور داشتند انقلاب اسلامی و پس از آن هشت سال دفاع مقدس بود که با هم‌صدایی و همراهی مردان حماسه جاودان را آفریدند.


مینا آینه دار مسئول فرهنگی بسیج جامع زنان سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل در بخش دیگری از این برنامه گفت: زنان جمهوری اسلامی ایران تا کنون همراه و هم صدا با مردان کشورمان پا به همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، حماسی و تربیتی نهاده‌اند تا بار دیگر نقش بانوان و جامعه زنان در تاریخ کشور عزیزمان بر همگان واضح و مبرهن شود.


جانشین بسیج جامع زنان سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل در ادامه با توضیح رشادت های بانوان استان در عرصه هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: امروز در نهایت امنیت و با افتخار از کشوری سخن می گوییم که برای ماندگار شدنش 7000 شهیده زن از تبار «فاطمه(س)» و «زینب (س)»، هر کدام در نقش مادر،همسر،خواهر، رزمنده و امدادگر یک پشتوانه به شمار می‌آیند.

این مراسم با اجرای مداحی به مناسبت ایام فاطمیه و در مدح شهدای والامقام پایان یافت.

اولین یادواره شهدای زن اردبیل برگزار شد

ارسال نظرات