خبرهای داغ:
مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان شاهرود گفت: تیم بهداشتی و درمانی به مناسبت دهه فجر به روستای قلعه‌نو خالصه شاهرود اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۱۰۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
جواد رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی با همکاری بهداری سپاه ناحیه شاهرود، یک اکیپ بهداشتی و درمانی را به مناسبت دهه فجر به روستا‌های قلعه‌نو خالصه و تل اعزام کرد.
مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان شاهرود گفت: این اکیپ بهداشتی و درمانی شامل پزشک عمومی، کارشناس مامایی، کارشناس روان‌شناسی، تزریقات و پانسمان و دارو به روستا‌های قلعه‌نو خالصه و تل اعزام شدند و به‌صورت رایگان خدمت‌رسانی انجام دادند.
رضوانی اظهار کرد: در این برنامه، برای تعدادی از افراد ناتوان ویزیت و خدمات درمانی در منزل صورت گرفت و از مرکز خیریه بیماران روانی قائم با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و همراهان بازدید به عمل آمد و مقرر شد تا برای بیماران آن مرکز دارو و تجهیزات توسط این اکیپ تأمین شود.
وی افزود: در این برنامه، ویزیت پزشک عمومی به ۸۷ نفر، ویزیت مامایی به ۳۴ نفر، تزریقات و پانسمان به ۴۱ نفر، آزمایش تست قند خون به ۴۹ نفر، ویزیت در منزل به چهار نفر، تعداد نسخه دارویی داده‌شده به ۱۱۵ نسخه، مشاوره روان‌شناسی به ۱۸ نفر که تمامی این خدمات به‌صورت رایگان ارائه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها