نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: قبل از انقلاب تمامی مراکز حساس ایران تحت نظارت و اختیار آمریکا بود و ایران به ایالتی از ایالت‌های آمریکا تبدیل شده بود و اوج شرف و عزت ملت ایران روز ۲۲ بهمن ماه است.
کد خبر: ۸۹۸۶۲۱۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

اوج عزت و شرف ملت ایران ۲۲ بهمن است / بسیج کمک حال همه نیرو‌های مسلح است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل٬ آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این همایش بسیار خوب و مهم بوده و پیام اصلی این همایش این است که هیچ اختلافی در بین نیروهای مسلح ایران وجود ندارد.

وی گفت: اصلی‌ترین عامل وحدت امام و ولایت فقیه است که در طول 38 سال گذشته هیچ اختلافی بین نیروهای مسلح دیده نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: پیام همایش برای دشمنان و معاندان نظام این است که نیروهای مسلح ایران از وحدت و همدلی مناسبی برخوردار بوده و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی ایران برای پاسداری از خون شهدا٬ وحدت و همدلی خود را حفظ کردند.

عاملی تصریح کرد: سالروز بیعت همافران با امام خمینی(ره) نماد عزت و بصیرت است که در خفگان آن سال‌ها٬ از مردم و انقلاب دور نشدند و نشان از تعصب ارتش به مردم و کشور است.

وی بیان کرد: ارتش مورد وثوق امام خمینی(ره) بود و بعد از انقلاب هم اجازه کم زمزمه ها برای انحلال ارتش عملیاتی شود و 19 بهمن نشان داد که ارتش ایران به ویژه همافران٬ دارای بصیرت هستند.

امام جمعه اردبیل گفت: نقش نیروهای مسلح ایران در عزت و استقلال و حاکمیت ملی برای ما بسیار مهم بوده و در 38 سال گذشته توطئه‌های فراوانی بر علیه ملت و کشور ایران برنامه ریزی شد ولی کشور ایران به برکت حضور نیروهای مسلح اقتدار و استقلال خود را حفظ کرد.

عاملی افزود: قبل از انقلاب تمامی مراکز حساس ایران تحت نظارت و اختیار آمریکا بود و ایران به ایالتی از ایالت‌های آمریکا تبدیل شده بود و اوج شرف و عزت ملت ایران روز 22 بهمن ماه است.

وی تصریح کرد: از زمان شاه اسماعیل صفوی تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران٬ 60 درصد از خاک ایران به بیگانگان واگذار شد و این یعنی پایمال کردن خون هزاران ایرانی که برای این کشور ایثار و فداکاری کردند.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: بودجه های بسیار کلانی برای به هم ریختن کشور توسط استکبار جهانی در نظر گرفته شده است که نقش نیروهای نظامی و انتظامی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

اوج عزت و شرف ملت ایران ۲۲ بهمن است / بسیج کمک حال همه نیرو‌های مسلح است

عاملی گفت: سپاه تنها نیروی نظامی است که چندین باز کل مجموعه فدای کشور شده است و این نیروی نظامی همیشه مورد توجه و تحریم آمریکا و قدرت‌های جهانی شده که این موضوع نشان از اهمیت سپاه در صیانت از کشور است.

وی افزود: بسیج نمادی از عشق و قدرت بوده در تمامی صحنه‌ها در کنار نیروهای مسلح و ملت ایران بوده و به کمک کشور آمده است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نقش سه قوه در اقتدار و عظمت نیروهای مسلح و نیز حل مشکلات معیشتی مردم بسیار مهم بوده و کسانی که به انقلاب و ایران غیرت دارند از مشکلات کشور بسیار ناراحت هستند.

عاملی تصریح کرد: از مجلس انتظار داریم در وضع قوانین نهایت تلاش و دقت را داشته باشد چرا که بسیاری از مشکلات کشور ناشی از ضعف قانون است.

ارسال نظرات