فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: این انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته تا 40سال ادامه داشته باشد و این بدلیل وجود رهبری جامع الشرایط و با کفایت و همچنین مقاومت و مجاهدت و ولایتمداری و تبعیت مردم از امام و رهبری انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

دلیل تداوم انقلاب اسلامی ایران وجود رهبر مجاهد و ولایتمدار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری  در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی که با همت حوزه مقاومت کوثر در کانون جوانان بسیج  برگزار شد اظهار داشت:پیش از انقلاب اسلامی از نظر سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،مذهبی و فرهنگی مورد تحقیر و در وضعیت بسیار بدی قرار داشتیم.

وی با اشاره به دوران خفقان و تاریک پهلوی افزود: اجرای قانون کشف حجاب و قانون کاپیتولاسیون به برکت وجود امام راحل و مجاهدت های ملت ایران تاریکی ها زدوده شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: این انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته تا 40سال ادامه داشته باشد و این بدلیل وجود رهبری جامع الشرایط و با کفایت و همچنین مقاومت و مجاهدت و ولایتمداری و تبعیت مردم از امام و رهبری انقلاب می باشد.

سرهنگ نوری با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب به شکلی بود که دنیا را متحیر کرده است در حوزه های اقتصادی،علمی،تکنولوژی،پزشکی و داروسازی،صنایع نظامی و موشکی به شکر خدا رشد بسیار خوبی داشتیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش زنان خاطرنشان کرد: این عناصر عفاف و نجابت، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند بلکه در تثبیت و تداوم این انقلاب حرف نخست را زدند و با قدم گذاشتن در مسیر حرکت حضرت زهرا(س) و زینب کبری و با حضور در صحنه انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان را در عرصه های گوناگون نقش بر آب ساختند.


در ادامه سرهنگ نوری از متن سخنرانی خود برای حاضرین سؤالاتی طرح کردند و در پایان برنامه جوایزی به برندگان مسابقات قرآنی و ورزشی اهدا شد.

ارسال نظرات