سید ساجد یعقوبی
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر جشن انقلاب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۹۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مردم ولایتمدار خلخال در محله آیت الله کاشانی  به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید معراج غلامی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خلخال جشن مردمی انقلاب برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام جعفر توحیدی در سخنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به تشریح دستاورد های انقلاب اسلامی بعد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

وی یکی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی نظام مردم سالاری دینی عنوان وگفت: همراهی مردم با ولایت فقیه در عصر حاضر توانسته است دشمنان را در اهداف خود ناکام ساخته است.

توحیدی به رشد انقلاب اسلامی و توسعه مدار در انقلاب در سایر کشورهای جهان اشاره وگفت:انقلاب اسلام ایران الگویی برای تمام مردم دنیاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال با ارج نهادن به زحمات امام راحل در طول مبارزات بر علیه رژیم ستم شاهی گفت: این انقلاب مرهون زحمات امام راحل  است.

توحیدی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که ولایت فقیه در جایگاه مذهبی و اسلامی به جامعه معرفی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: امنیت پایدار،استقلال و عزت ملی از دیگر دستاورد های انقلاب اسلامی در عمر 39 ساله انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه وظیفه نسل جدید را همراهی ولایت فقیه در حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی عنوان نمود و برحضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

تجلیل از بسیجیان فعال پایگاه مقاومت بسیج شهید معراج غلامی از دیگر بخش های این مراسم در شهرستان خلخال بود.
ارسال نظرات