خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

دین با گذشت زمان قدیمی نمی شود

امام جمعه کنگاور گفت: دین با گذشت زمان قدیمی نمی شود بلکه این ساخته ذهن افرادی نادان است که در دنیای وارونه سیر می کنند.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۱۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگاور، حجت الاسلام لروند در جمع دانش آموزان مدرسه فارابی بیان داشت:خداوند اسلام را تنها دین بشریت معرفی می کند که از حضرت آدم(ع) تا حضرت خاتم(ص) بدان دعوت کرده است.

 

وی تصریح کرد:خداوند برای اسلام در آیات قرآنی ویژگی هایی را بیان می کند که همه آن گواهی روشن برای رحمانیت اسلام است. البته برخی به دلیل برخورد گزینشی با آیات قرآنی یا فهم نادرست از احکام و آموزه های دستوری چون قصاص، جهاد، حدود و تعزیرات و مانند آن ها گمان برده اند که انسان دینی پر از خشونت و ضد صلح و صفاست.

 

حجت الاسلام لروند بیان داشت: در حالی که همه این مواردی که به ظاهر پر از خشونت و سخت گیری و مجازات و کیفر است، در قالب رحمانیت خاص و عام الهی معنا و مفهوم می یابد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان به پیشرفت های علمی روز دنیا در برابر قرآن و اسلام بیان داشت: هرآنچه که امروز از پیشرفت علم در جهان رخ میدهد پیش از این در ريالران امده است لذا بزرگترین دانشمندان جهان از قرآن و ائمه نهایت کمک خواهی را می کنند.

 

وی افزود در بسیاری از پیشرفته ترین دانشگاه های اروپایی و آمریکایی نام نشان بزرگان دین اسلام حک شده است و آنها خوب میدانند که دانشمندان اسلامی قوی ترین دانشمندان در طول قرن ها بوده و هستند.

 

وی افزود:اینکه عده ای نادان اظهار میکنند که دین قدیمی شده است باید متوجه باشند که خود آنها چیزی از اسلام نمیدانند و در نادانی و دنیای وارونه زندگی میکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار