خبرهای داغ:
بیانیه:

بیانیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به مناسبت 22 بهمن

به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سپاه صاحب الامر (عج) ضمن دعوت از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۹۲۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سپاه صاحب الامر (عج)  ضمن دعوت از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی با زلزله سیاسی خود توانست منافع نامشروع ابرقدرتها را با چالش جدی مواجهه کند و عظمت ملت ایران و مستضعفین را به جهانیان نشان داد و مستاق آیه نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین بود.
در ادامه تاکید شده است: تحریم ها و دشمنی استکبار به سردمداری آمریکا و دارندگان ناحق، حق وتو نمی تواند بر روحیه جهادی ملت ایران تاثیر بگذارد و با الهام از انقلابی توانمند با رهبری عالی می توانیم از تمام مشکلات عبور کرده و به ریشه کنی فقر و فساد ادامه دهیم و همانطور که بر تمام تهدید ها و فشار های اجالنب و انحصار علوم غلبه کردیم به یاری خدا بر مشکلات معیشتی و اقتصادی هم غلبه خواهیم کرد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 22 بهمن نشانگر آرمانهای تمام انبیا و اولیا بوده که در قرن حاضر توسط عالم بزرگ و برجسته بنیان گذاشته شد تا مردم را از چنگال ایادی شرق و غرب نجات دهد و جامعه آرمانی مد نظر مستضعفین را برپا کنند. امروز نقطه پایانی تسلط قدرتهای زورگو در منطقه خاورمیانه بوده و آمریکا باید بساط خویش را جمع کند تا گرفتار خشم ملت ها نشود.
در این بیانیه تاکید شده است: دکترین نیکسون که توسط اسالت متحده در منطقه دنبال شده تا ارتش ها و نیروهای نیابتی برای منافع استکبار بجنگند و چهره به ظاهر موجه و گرگ صفت آمریکا را حفظ نمایند و شعارهای ضد امپریالیستی را در نطفه خفه کنند.
در پایان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تمام اقشار و احاد جامعه برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم بار دیگر قدرت و اتحاد ملت را به رخ جهانیان بکشانند تا چشم های طمع گرگ های بین المللی از کشور و انقلاب دور شود.

 1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها