خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج اساتید دانش گاه های قزوین به مناسبت 22بهمن آمده است:

انقلاب اسلامی معجزه ای بود به دست معجزه‌گری از سلاله نبی(ص)

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه های استان قزوین به مناسبت 22بهمن صادر شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۵۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه های استان قزوین به مناسبت 22بهمن صادر شد که شرح آن در ذیل آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اکنون که در آستانه ورود به چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، یاد می¬کنیم از مجاهدت¬های رهبر فقید و کبیر انقلاب که با طنین جان¬نوازی از اندیشه¬های موحدانه خویش، چراغ راه ملت مسلمان ایران گردید و با فداکاری عظیم، این ملت بزرگ را به¬سوی نور و روشنایی راهبری کرد.
پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه¬ای الهی بود که به¬دست معجزه¬گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله به انجام رسید، با قطره قطره¬ی خون مقدس شهدا و فداکاری رزمندگان و ایثارگران و اراده ملت پا گرفت و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به¬خود خیره ساخت.
انقلاب اسلامی هم¬اکنون به حول و قوه الهی و الهام از فرامین شریعت مقدس اسلام و با پیروی از رهنمود¬های حضرت امام (ره) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اراده آهنین ملت سرافراز ایران در صدد تحقق وعده¬های الهی و حاکمیت موحدان و مستضعفان بر جهان است.
دشمنان این مرز و بوم پیوسته با ترفند¬های مختلف و با پیگیری پروژه¬ی نفوذ به ارکان تصمیم¬ساز نظام مقدس اسلامی، در صدد استحاله تفکر انقلابی و عاشورایی ملت شریف ایران هستند و نیز با زیر سوال بردن نهادهای انقلابی و ایراد اتهام¬های گسترده به آن¬ها، به¬دنبال ایجاد شک و تردید در صفوف مردم و تزریق فضای ناامیدی و یأس می¬باشند. اما ملت ایران تحت هدایت¬های مدبرانه امام مسلمین حضرت آیت الله خامنه¬ای (مدظله العالی) راه نفوذ را بر دشمنان قسم¬خورده¬ی انقلاب اسلامی خواهد بست و بر عهد خود در پاسداری و حفظ ارزش¬های انقلاب اسلامی که به فرموده امام راحل از اوجب واجبات است، وفادار خواهد ماند. بسیج اساتید دانشگاه¬های استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و مدافع حرم، ایام الله دهه¬ی مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر صاحب اصلی انقلاب حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه¬ای (مدظله العالی) و آحاد ملت ولایت مدار، اساتید، کارکنان و دانشجویان تبریک عرض می-نماید و ضمن محکوم کردن تفکرات شیطانی همه¬ی فتنه¬گران، همراه با خیل عظیم ملت بزرگ ایران در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن حضور پیدا می¬کند.
بسیج اساتید دانشگاه¬های استان قزوین
1005/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها