خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

تضعیف تمدن ایران اسلامی از اهداف دشمنان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دشمن می خواهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را تضعیف کند و با جنگ روانی فرهنگ غرب را جایگزین آن کند
کد خبر: ۸۹۸۷۳۲۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدرضا سوقندی در جمع بسیجیان حوزه حضرت فاطمه(س) ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و با اشاره بر نقش زن در انقلاب اسلامی بیان کرد: زنان در پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند؛حدود سیصد سال دانشمندان غربی در مکاتب ادبی و هنری که در سینما ها و پژوهشگاه ها داشتند این تفکر‌را مطرح می کردند که دیگر حاکمیت دین به پایان رسیده است.

وی افزود: در عصر حاضر نمیتوان حکومتی به اسم دین مطرح کرد؛ دشمنان این موصوع را سیصد سال است که ترویج داده اند و ما آن را به چالش کشیدیم در پی این چالش به ما ثابت شد که میتوان در عصر حاضر حکومت و نظامی به نام دین تأسیس کرد و این دستاورد کمی نیست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: دشمن می خواهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را تضعیف کند و با جنگ روانی فرهنگ غرب را جایگزین آن کند؛ در این برهه از زمان ملت ایران باید بصیرت داشته باشند تا بتوانند از نقشه های زیرکانه دشمن سر در بیاورند و گرفتار آن نشوند.
سوقندی افزود: دشمن می خواد دین را از ما بگیرد و اسلام هراسی را در دنیا ترویج دهد؛ اما به خواست خداوند شاهد وجود مسلمانان در قلب کشور های اروپایی هستیم.
وی تصریح کرد: دشمنان این انقلاب برای براندازی این حکومت و نظام اتاق فکر دارند؛ آن ها وقت بسیاری برای تهیه نقشه علیه ایران صرف می کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: بانوان نقش موثری در طول تاریخ انقلاب داشتند و امروز این نقش پر رنگ تر شده است؛ شما در قبال این نظام وظیف و تکلیف دارید؛ مادران باید فرزندان خود را با سیره شهدا و دوران انقلاب آشنا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها