خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر:

ملت ایران در صحنه دفاع از دستاوردهای انقلاب تمام قد ایستاده اند

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: مردم ولایت مدار و انقلابی ایران بعد از انقلاب اسلامی در همه صحنه های دفاع از دستاوردهای نظام ، باحضور گسترده همواره همراهی خود را به این انقلاب و نظام نشان داده اند.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۲۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

حسن ذوالفقاری درآستانه یوم الله 22بهمن درگفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر اظهار کرد: مردم ولایت مدار و انقلابی ایران بعد از انقلاب اسلامی در همه صحنه های دفاع از دستاوردهای نظام ، باحضور گسترده همواره همراهی خود را به این انقلاب و نظام نشان داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت:در روز 22بهمن امسال نیزباردیگر با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید میثاق خواهیم بست که با صلابت تر از گذشته بابصیرت و هوشیاری کامل، با گامهایی استوار در مقابل ترفندهای گوناگون دشمنان خواهیم ایستاد و با حضور خود، اعتماد خود را به نظام اثبات کرده و در حرکتی حماسی و آگاهانه و حضوری سبز و روشن برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان تمامی مجاهدت ها و حرکت های اسلامی و انقلابی ثبت کرده و تجدید بیعتی با رهبرفرزانه و مقتدای زمانه خویش به نمایش درآوریم. 

وی مسیر وساعات برگزاری راهپیمایی بزرگ یوم الله 22بهمن 96درشهرستان مهدیشهر را اعلام کردو گفت: راهپیمایی مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان مهدیشهر در سالگردپیروزی انقلاب اسلامی در مناطق شهری و روستایی شهرستان برگزار میشود.   

 وی مسیر و ساعات برگزاری راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن ماه 96 در شهرستان مهدیشهر را به شرح ذیل اعلام کرد؛

مهدیشهر: ساعت 10 صبح از میدان شهدا به سمت میدان امام رضا(ع) با سخنرانی سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان.

شهمیرزاد: ساعت 10:30 صبح از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد.

درجزین: ساعت 10 صبح از مسجد قائم(عج) به سمت مصلی نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام رحیمی زاده امام جمعه درجزین.

روستای فولادمحله: ساعت 10:30 صبح ازکتابخانه امام حسن مجتبی(ع) به سمت مسجد جامع.

روستای چاشم: ساعت 10:30 صبح ازمدرسه قدس به سمت حسینیه اعظم.     

ارسال نظرات
پر بیننده ها