خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت:

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تمام نقشه های دشمن را نقش برآب کرد

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: ملت ایران با بهره گیری از همه ظرفیت های خود در فضای مجازی و حقیقی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پرشور و همه جانبه خود در راهپیمایی امسال تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده و امید آنان را ناامید ساختند.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۸۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

سرهنگ غلامرصا فلاحتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از میامی ابراز داشت:کسب رضایت خداوند متعال و عمل به تکلیف الهی که به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) حفظ انقلاب از اوجب واجبات است هدف اصلی حضور مردم را راهپیمایی امروز است.
وی افزود:هدف دیگر این حضور گسترده مردم نشان دادن وحدت و همدلی ملت ایران که علی رغم تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی و معشیتی همواره پای انقلاب و آرمان های حضرت امام (ره) و دفاع از ارزش ها ایستاده اند و ادامه دادن راه شهدای عزیز که همه هستی خود را تقدیم انقلاب و اسلام ناب کردند می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: با همه وجود تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای عزیز خواهیم داشت و دفاع از ولایت فقیه که ضامن حفظ انقلاب می باشد نیز هدف دیگر حضور ماست.

فلاحتی با اشاره به فتنه گری های اخیر دشمنان در خصوص مقابله با انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم،افزود:دشمنان با تحریم های ظالمانه سعی در کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه های دفاع از انقلاب را داشتند اما ملت ایران با بهره گیری از همه ظرفیت های خود در فضای مجازی و حقیقی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور پرشور و همه جانبه خود در راهپیمایی امسال تمام نقشه های آنان را نقش برآب کرده و امید آنان را ناامید ساختند که این بر اهمیت دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن می افزاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها