خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نظام اسلامی را برابر توطئه‌های دشمنان واکسینه می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حداکثری مردم در نمایش اقتدار و عزت و وحدت گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نظام اسلامی را برابر توطئه‌های دشمنان واکسینه می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۵۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
حمید دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج اقتدار و شکوه و عزت و وحدت و ثابت ملت ایران در طول این سالیان دراز و میعادگاه تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا و ولایت بوده است.
وی با تأکید بر اینکه ملت ما همیشه آماده است، گفت: دشمن در سالیان مختلف این ملت را آزموده‌اند و باید بدانند آزموده را آزمودن خطاست و این خطا را دائم تکرار می‌کنند؛ چراکه دشمنان ما از احمق‌ها هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر ساله برای ما یک جشن ملی و یک افتخار در جهان است و امسال نیز دشمنان و دوستان ما می‌بینند که این ملت پرشورتر از گذشته در میدان حاضرند و از انقلاب و اسلام و ولایت دفاع و بر تداوم این فرهنگ و مکتب تأکید دارند.
دامغانی با بیان اینکه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن واکسینه‌ کردن نظام برابر تهدیدهای دشمنان است، افزود: این روز برای دوستان و دشمنان این نظام پیام دارد که این ملت محکم استوار با تمام مشکلاتی که دارند ایستاده‌اند و از مکتب و ولایت و اسلام خود دفاع می‌کنم و مشکلات خود را نیز با وحدت و اتحاد خود برطرف می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها