آزاده جانباز دوران دفاع مقدس:

رمز ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها، تکیه بر توان داخلی است

جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رمز ایستادگی در برابر دشمنان، تکیه بر توان داخلی و تحقق اقتصادی مقاومتی است، گفت: اگر کشاورزان و روستائیان نان و ماست خود را تولید کنند و برای آب خوردن محتاج غرب نباشند هیچ نگرانی از تحریم‌های بیشتر وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۳۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمود رعیت نژاد، آزاده جانباز دوران دفاع مقدس، شب گذشته در یادواره شهدای روستای ابراهیم آباد از توابع شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: در میدان جنگ تحمیلی که بنده حضور داشتم رزمندگان زیادی جلوی چشم من به شهادت رسیدند و بار‌ها طعم شهادت را از نزدیک مزه کردم، ولی نصیب خودم نشد.

وی با بیان اینکه نعمت‌های بیکرانی در جنگ وجود داشته که ما به آن‌ها توجه نکردیم، خاطرنشان کرد: هنر و برکت جنگ بود که جوانان را خدایی کرد و باعث شد این جوانان بر روی سیم خاردار برای باز کردن محل عبور رزمندگان می‌خوابیدند و شهید می‌شدند.

این آزاده جانباز دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه جنگ به سه شکل بین باطل و باطل، بین حق و باطل و برخی اوقات بین دو جنگ مؤمن رخ می‌دهد، تصریح کرد: بین امروز و آن روز افراد تفاوت زیادی وجود دارد و افرادی که امروز از جایگاه خود استفاده می‌کنند، آن روز را درک نکرده اند و بوی مَلَس خون شهید را استشمام نکرده اند.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: امروز رفاه طلبی در جامعه ما دیگر ننگ محسوب نمی‌شود انسان‌های راحت طلب نیز به سوی گناه‌های علنی روی آورده اند و این جا است که عذاب خدا در جامعه زیاد می‌شود.

رعیت نژاد با بیان اینکه امروزه غیرت زنان جامعه از غیرت مردان بیشتر شده است، عنوان کرد: آنچه که ما را از این فضای غبار آلود دور می‌کند زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است.

وی با اشاره به اینکه موضوع تمام وصیت نامه‌های شهدا حفظ حجاب است، تشریح کرد: یادواره‌های شهدا باید با جمعیت زیادی و در سطح وسیعی برگزار شود تا حجاب‌های زنان و دختران جامعه کامل بماند، جامعه امروز دچار انحرافاتی می‌شود که باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و تنها راه درمان این گرفتاری‌ها یاد شهدا است.

این آزاده و جانباز دفاع مقدس با تأکید بر اینکه ایران در هشت سال دفاع مقدس با آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس جنگید و آن‌ها را با تمام امکانات شکست دادند، بیان کرد: امروزه چشم امید دشمنان به تفرقه بین ملت ایران و تحریم‌های اقتصادی است.

وی با بیان اینکه رمز ایستادگی ما در برابر ابرقدرت‌ها اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان تولید داخلی است، تأکید کرد: اگر کشاورزان و روستائیان نان و ماست خود را تولید کنند و برای آب خوردن محتاج غرب نباشند هیچ نگرانی از تحریم‌های بیشتر وجود ندارد.

رعیت نژاد همچنین در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در انتظار زانو زدن ما و دست دراز کردن ما به سمت او نشسته است و زمانی که دست به سمت دشمن دراز کنیم مطمئناً شهدا از ما شاکی خواهند بود.



گفتنی است یادواره شهدای روستای ابراهیم آباد شب گذشته همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مردم ولایت مدار روستای ابراهیم آباد و برخی از مسئولان شهرستانی در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

محمود رعیت نژاد از اسرای دوران دفاع مقدس و یکی از آن ۲۳ نفر ۱۳ و ۱۴ ساله که به دیدن صدام رفتند و نقشه کشتن صدام را کشیده بودند سخنران این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها