خبرهای داغ:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

خروج از مدار ولایت موجب پیوستن به فتنه می شود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: هرکس از مدار ولایت، آرمان های امام و شهدا و انقلاب خارج شود به فتنه می پیوندد و حصرنشین یا بس نشین می شود که هر دو خروج از مدار ولایت است.
کد خبر: ۸۹۸۷۵۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

خروج از مدار ولایت موجب پیوستن به فتنه می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سیدحسین نقوی حسینی در راهپیمایی۲۲ بهمن استان قزوین اظهار کرد:قبل از انقلاب، آمریکا فقر و فلاکت را بر مردم حاکم کرده و استعداد نخبگی کشور را کشته شده بود.
وی افزود:امروز همه ملت ایران به صحنه آمدند تا پیروزی انقلابی که توانشت استقلتل و عزت ملت ایران به رخ جهانیان بکشد یکبار دیگر جشن بگیرند.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وقتی برای مذاکرات می رویم عزت ملت ایران را در چشمهای آنان می بینیم که ایمن موضوع برای قدرتهای سلطه گر قابل تحمل نیست.
نقوی حسینی ادامه داد:  امریکایی ها در روزگاری نه چندان دور روزانه بیش از۶ میلیون بشکه نفت ایران را غارت و تمام امور ایران را مدیذریت می کردند تحمل نداردند ببینند به عزت مردم ایران دستشان از این منطقه کوتاه شده است.
وی عنوان کرد: امریکا داعش را برای ۱۰۰ سال آینده ایجاد کرده بود تا خاورمیانه و جهان اسلام را درگیر کنند اما جمهوری اسلامی ایران ایستاد و با کمک ملتهای منطقه ریشه داعش را خشک کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ریشه کنی داعش امریکا گوشه نشین شد، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با عزت و افتخار وعظمت به عنوان یک کشور ازاد و دموکرات، رهبر و دولت خود را انتخاب می کند اما دشمنان ما دست از توطه برنمی دارند.
نقوی حسینی گفت: از نخستین روز پیروزی انقلاب و استقلال ملت توطه ها آغاز شد و علیه این ملت فتنه های زیادی را به پا کردند.
وی با اشاره به اینکه چندصد هزار جوان مملکت برای مقابله با این فتنه ها پرپر شدند، بیان کرد:  در فتنه جنگ تحمیلی تمام دنیاپشت صدام ایستاد و به او تجهیزات داد اما ملت ایران ایستادگی کرد تا این نظام حفظ شود.
نماینده مردم ورامین در محلس شورای اسلامی افزود:  هشت سال دفاع مقدس را رهبری و ملت مدیریت کردند تا در برابر فتنه ها سربلند باشیم اما دشمن دست برنداشت و سراغ تحریمهای اقتصادی رفت که باز هم ملت سختی ها را تحمل کرد تا در برابر این فتنه ها هم پیروز شود.
نقوی حسینی اضافه کرد: در سال۸۸ دوباره تمام قدرتها آمدند و تمام رسانه هارا به کار گرفتند اما ملت ایران ایستاد و فتنه ۸۸ را با مشت آهنین پاسخ داد.
چشم و گوش ما باید به لب مقدس رهبری باشد
وی ادامه داد: امروز این توطه ها شدت پیدا کرده است اگر کسی تصور می کند دشمنی امریکا نسبت به چهل سال قبل کمتر شده خاین یا غافل است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:امروز چون امریکابزرگی و عزت ملت ایران و رهبری خردمند را می بینند دشمنی انها ده برابر شده است بنابراین چشم و گوش ما باید به لب مقدس رهبری باشد.
نقوی حسینی تصریح کرد:رییس سازمان سیا آمریکا اعلام کرد در تمام این میدان ها پیروز میدان رهبر انقلاب بود بنابراین از رهبری جلوتر نرفته و عقب تر نمانید.
وی گفت: هرکس از مدار ولایت، آرمان های امام و شهدا و انقلاب خارج شود به فتنه می پیوندد و حصرنشین یا بس نشین می شود که هر دو خروج از مدار ولایت است.

خروج از مدار ولایت موجب پیوستن به فتنه می شود


جمهوری اسلامی ایران فتنه ها را در نطفه خفه می کند
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد فتنه و تهدیدی به سوی مرزهای ایران حرکت کند و در نطفه خفه می کند که این امر موجب عصبانیت استکبار شده است.
نقوی حسینی اظهار کرد:البته دشمنان از نارضایتی ها و اعتراضاتی که خودشان مسبب آن هستند سواستفاده می کنند.
وی افزود:  اعتراضات ملت در بسیاری از نواقص حق است باید برای مردم خدمت کرد و الگوی ما امام راحل و رهبری باشند که در ساده ترین وضعیت ممکن زندگی می کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبری دنبال رفاه و تجمل نیست، اضافه کرد: ما انتظار داریم تمام مسولان از رهبری الگوبرداری کرده و از ایشان پیروی کنند.
مردم از رفاه زدگی ناراحت هستند
نقوی حسینی ادامه داد:مردم از رفاه زدگی ناراحت هستند وقتی می بینند یک مدیر در این مملکت هزار و سیصد شرکت دارد و خانواده اش در امریکا وکانادا هستند، ناراحت نی شوند.
وی گفت:  امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مقتدرانه می درخشد و دشمنان ملت در مقابل ملت ایران به وحشت افتادند.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز ظرفیت ملت ایران آزاد شده و با قدرت در حال حرکت است، بیان کرد: چشم تمام دنیا روی بیانات رهبر انقلاب است بنابراین انتظار داریم دولتی در تراز ملت، خدمتگزار این ملت بوده و مانند مردم شجاع همواره در صحنه باشد.
نقوی حسینی تصریح کرد: ما به تمام عهدات خود در مذاکرات عمل کردیم اما امریکا به تعهدات خود عمل نکرد بنابراین امریکا عهدشکن است.
وی افزود: وقتی امریکا پشت تریبون سازمان ملل متحد به تمام ملت ایران توهین می کند به وضوح نشان می دهد که دشمن ماست.
گله مندی مردم از مدیران ناکارآمد است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:وقتی دشمن به این کشور چپ نگاه کند تمام ملت ایران می آیند و اگر جایی گله دارند از مدیران ناتوان است.
نقوی حسینی با تاکید بر اینکه مدیران ناتوان نباید هزینه ناتوانی خود را پای نظام بگذارند، ادامه داد:توان خود را باید بالا برده و از اختلاس و چپاولگری ها دست برداریم زیرا این ملت شایسته خدمت است.
وی یادآور شد:قوه قضاییه باید دست اختلاسگران را کوتاه کرده و دولت هم باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرد.
انتهای پیام/پ۹۰۰۱/ ۳۰ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها