معاون عقیدتی سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان هرمزگان گفت: خون شهدا نظام و انقلاب را قدرتی بخشیده که در این برهه از تاریخ آمریکا و نوکرانشان از قدرت ایران اسلامی تحقیر و مستاصل شده اند.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۱۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،حجت الاسلام والمسلمین رئیسی معاون عقیدتی سیاسی ندسا در استان هرمزگان در یادواره چهار شید روستای حکمی و بلبلی شهید را همیشه زندهو جاوید دانست و گفت: حفظ آرمان های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان روح مقاومت را در جامعه جاودانه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: خونی که در راهخدا ریخته شود اجر و مزدش در نزد پروردگار باقیست و کسی که شهید می شود تازه زنده می شود و برای مردم سرزمینش عزت می آفریند.

معاون عقیدتی سیاسی ندسا استان هرمزگان گفت: در جمهوری اسلامی ۲ مورد مشهود است یکی امنیت نشأت گرفته از خون شهدا از قبل از پیروزی انقلاب تا به حال است و از طرفی اقتدار کشورمان در منطقه و جهان است که در سایه انقلاب اسلامی بدست آمده است.

زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست». یادواره‌ها با بازگویی خاطرات، تدین، تجارب، جوانمردی، شجاعت و روحیه انقلابی‌گری آن بزرگمردان می‌توانند گوشه‌ای از رشادت‌های این مردان حماسه‌آفرین را نشان دهند.

ضمن قدردانی ویژه در خور شأن از خانواده معظم شهدا در جهت اشاعه فرهنگ شهادت، از خودگذشتگی و الگو قرار دادن تمام خصوصیات شهدا در تداوم خدمت به انقلاب و ارزش‌های آن نیز قدم برداریم و برگزاریاین یادواره ها را مغتنم بشماریم.

وی گفت: در جهت حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران  و برای ادامه راه و دادن الگو با نسل جوان ما نیاز به یاد و نام شهدا داریم و بدانیم که شهادت منحصر به ابران نسیت و برای جوانان انقلابی تفاوتی نمی کند که در راه خدا در کجا به شهادت برسند.

این مقام مسئول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر فکر ایرانی  و اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: مسئولین باید فکر خودباوری در خوشان تقویت کنند .

معاون عقیدتی سیاسی ندسا استان هرمزگان بواسطه ریخته شدن خون شهید عزت و امنیت برای کشور ما حاصل شد، خون شهدا در این برهه از تاریخ آمریکایی ها و نوکرانشان را تحثیر و تهدید کرده است و آنها در محاسباتشان به این نتیجه رسیده اند که آنها توان مقاوبله با کشور قدرتمندی مانند ایران اسلامی نخواهند داشت.

در پایان از خانواده شهدای روستای حکمی و بلبلی تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات