خبرهای داغ:
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مبارزه با استکبار از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی است

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برای خدا بود و تمامی مردم حاضر در صحنه برای خداوند آمدند و تمامی مسوولین و مردم پای این انقلاب خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۵۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش بسیج، صبح یکشنبه به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور، مردم انقلابی و ولایتمدار شهر اقبالیه با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، شهردار و اعضای شورای شهر اقبالیه در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.
سید مرتضی حسینی مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اقبالیه اظهار کرد: حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث خوشنودی امام زمان(عج) و شادی مستضعفان جهان است و تمامی کسانی که دلبسته انقلاب اسلامی هستند از این حضور تماشایی مردم خوشحال‌اند.
وی مبارزه با استکبار را از دلایل ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی برشمرد و اذعان داشت: امام خمینی(ره) با قیام خود دست آمریکا و ایادی آن را از ملت ایران و خاورمیانه برچید. انقلاب اسلامی برای خدا بود و تمامی مردم حاضر در صحنه برای خداوند آمدند و تمامی مسوولین و مردم پای این انقلاب خواهند ایستاد.
حسینی یادآور شد: آمریکا و انگلیس پیش از انقلاب هدایت خاورمیانه را بر عهده داشتند و باید از انقلاب اسلامی ناراضی باشند چراکه در گذشته تصمیم گیرندگان این مملکت بیگانگان بودند و پس از انقلاب تصمیم گیرندگان این نظام مردم هستند.
این مسوول تصریح کرد‌: امام راحل دست آمریکا را از مملکت قطع کرد و مقام معظم رهبری دست آمریکا را از خاورمیانه قطع می‌کند چراکه آمریکاییان در تلاش بدست گرفتن حاکمیت در خاورمیانه بودند و ما آمریکاییان را شکست دادیم.
نماینده سابق مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد تحریم‌های آمریکا اثرگذار بود و ۶۰ درصد دیگر بعلت واردات و صادرات نادرست، اختلاص‌ها و حقوق‌های نجومی مربوط به مسوولین نظام بوده است.
حسینی عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مردم از نظام راضی‌اند و هرگز حاضر به نابودی نظام نیستند و لکن مردم از فساد و بی‌عدالتی ناراحتند.
وی ضمن اشاره به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: دشمنان در صدد هستند به واسطه بی‌عدالتی، فساد، بیکاری، تورم و گرانی مردم را از نظام و انقلاب ناامید کنند و مسوولین نظام در تمامی رده‌ها و مردم باید هوشیار باشند.
این مسوول اظهار داشت: مسوولین باید مقابل فساد و بی‌کاری را بگیرند، به توان داخلی تکیه کنند، امید به بیگانه نداشته باشند و از واردات بی‌مورد جلوگیری کنند. سال گذشته ۱۶ هزار میلیارد لوازم آرایشی بی‌کیفیت و مضر وارد خاک این مملکت شد این درحالی است که فقط ۸ هزار الی ۱۰ هزار میلیارد بودجه صرف عمران و آبادانی مملکت شده است.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بیان اینکه دشمن با دین ما مخالف است ادامه داد: دشمنان در دی ماه ۹۶ فرصت را غنیمت شمرده و وارد صحنه شدند البته ملت ایران بلافاصله توطئه دشمن را خنثی کرد چراکه ملت میداند این امنیت را مدیون انقلاب اسلامی است و ایران امن ترین کشور در میان کشورهای همسایه است.
حسینی مردم را از دیگر عوامل ماندگاری انقلاب دانست و افزود: حضور مردم در صحنه حافظ انقلاب و خنثی کننده توطئه دشمنان است. مردم همواره قدردان خدمت‌گذاران خود بوده‌اند و همواره حافظ اهمیت نظام هستند.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها