یادواره شهدای هسته‌ای و ۲۹ شهید فریمانی عملیات والفجر ۸ برگزار شد

چهارمین یادواره شهدای هسته‌ای و ۲۹ شهید فریمانی عملیات والفجر ۸ با حضور نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مردم و مسئولان در محل مسجد امام رضا علیه السلام این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۹۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام در این مراسم گفت: هدف اصلی از برگزاری یادواره شهدا برای مانوس شدن با شهدا و آشنایی با سیره آن بزرگواران است.

حجت الاسلام سید رضا سرور افزود: در این یادواره‌ها باید به دنبال مطالبه شهدا از خود باشیم قبل از این که نوبت محاسبه در قیامت فرا برسد.

وی گفت: شهدا عمل به تکلیف برایشان مهم بود و در اختیار داشتن امکانات برایشان اهمیتی نداشت لذا به طور عملی نشان دادند که مطیع محض رهبری و ولایت فقیه بودند.

 جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام با بیان این که دلواپسی امروز ما این است که مبادا شرمنده شهدا بشویم گفت: امروز دشمن نسبت به شهدای هسته‌ای و از جمله شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران و فناوری موشکی ما هجمه‌هایی را آغاز کرده است.

وی با بیان این که یک بار مسیر مذاکره را رفته ایم و به دنیا فهماندیم که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند گفت: شهدا مظهر قدرت ما هستند و هرگاه احساس کنند جامعه نیاز به هدایت گری آنان دارد اجساد مطهر خود را به ما نشان می‌دهند و فضای جامعه را معطر می‌سازند.

وی در پایان با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم عصر پیامبر(ص) سه روز پس از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) گمراه شدند و دست از ولایت و رهبر جامعه برداشتند، اما ملت بصیر و انقلابی ایران ۴۰ سال است مطیع نایب امام زمان عجل الله هستند و در این راه جوان‌های زیادی تقدیم اسلام کردند.

اجرای نمایش همرزم توسط گروه هنرمندان بسیجی فریمان و راه یافته به جشنواره بین المللی فتح خرمشهر، اجرای سرود توسط گروه سرود بسیج دانش آموزی سیزده آبان و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. در پایان حاضران با تجمع در میدان امام رضا (ع) فریمان و سردادن شعار «الله اکبر» و نورافشانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها