خبرهای داغ:
با اهدای لوح تقدیر از سوی استاندار قزوین

کمیته امداد رتبه برتر غنی سازی اوقات فراغت را کسب کرد

استاندار قزوین در مراسم تجلیل از دستگاه های فعال در زمینه غنی سازی اوقات فراغت، لوح تقدیر کمیته امداد استان قزوین را به مدیرکل استان اهداء کرد و توجه به این بخش را امری لازم و جدی در حوزه فرهنگی دانست.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۳۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: براساس رأی هیأت داوران دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان و مستندات ارائه شده، آن دستگاه در ردیف دستگاه های اجرایی برتر شناخته شده در سال 1396 در زمینه برگزاری اوقات فراغت جوانان شناخته شد.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در حاشیه این مراسم بیان کرد: توجه به مسائل فرهنگی یکی از برنامه های محوری و اساسی در کمیته امداد است.
مجید مومنی اعلام کرد: در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان سال جاری تعداد 735 نفر در اردوهای آموزشی و تربیتی، 812 نفر در اردوهای زیارتی، 520 نفر در اردوهای زیارتی و آموزشی، 269 نفر در جشنواره ها و مسابقات مختلف، هزار و 418 نفر در کلاس های قرآنی، فنی و حرفه ای، هنری و آموزشی و 750 نفر در همایش ها و جشن های فرهنگی حضور داشته اند.
وی یادآورشد: علاوه بر این برنامه ها دو هزار و 500 نفر در کلاس های قرآن و احکام، 340 نفر در کانون جوانان پیرو ولایت، 41 نفر در دوره های حرفه اموزی جوانان و نوجوانان، هفت هزار و 556 نفر در برنامه آموزش خانواده و 750 نفر در فعالیت های فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان خدمات فرهنگی دریافت کرده اند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها