خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

برخی صحبت‌ها خط دادن مستقیم به دشمن است

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: به فضل الهی ما در کشور با چالش بزرگ و یا ضربه ای با این مفهوم رو به رو نیستیم ولی برخی ها آدرس غلط می دهند.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۵۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

علی کوچک‌خانی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون سخنان رئیس‌جمهور در راهپیمایی 22بهمن اظهار کرد: سخنان رئیس‌جمهور در سی‌ونهمین جشن پیروزی انقلاب پیرامون موضوع رفراندوم به هیچ وجه سخن واردی نبود.
وی با اشاره به این موضوع که بخشی از سخنان رئیس‌جمهور از حدیثی با این مضمون که اگر فردی از دنیا برود و 40تن به مومنی او شهادت بدهند آن فرد مومن است ، ابراز داشت: اینکه رییس جمهور می خواهند ننگ برخی را با این جملات کم رنگ کنند قابل قبول نیست چرا که اپوزیسیون نظام افرادی هستند که ثابت کرده اند در زمان های حساس به انقلاب ضربه زده اند
این مسئول تبیین کرد: ما در کشور با چالش رو به رو نیستیم و به فضل الهی در بالا ترین درجه وحدت قرار داریم، این را می توان در خروش یکپارچه ملت در راهپیمایی 22 بهمن ماه به روشنی دریافت.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین مطرح کرد: رئیس جمهور در سخنان روز 22بهمن از لزوم برگزاری رفراندوم سخن به میان آورد حال آن که اصل 59 قانون اساسی از ضرورت اجرای رفراندوم در صورت وجود مشکل و شکاف سخن به میان می‌آورد.
کوچک‌خانی اضافه کرد: رئیس‌جمهور وقتی از ضرورت اجرای رفراندوم در سخنان خود صحبت می‌کند باید به طور شفاف بیان کند که در جامعه امروز چه مشکلی وجود دارد که لازم موضوع برگزاری رفراندوم آن هم در جشن پیروزی انقلاب مطرح شود.
وی سخنان رئیس‌جمهور پیرامون موضوع رفراندوم را کمکی به خط تفرقه دشمن و مرتبط با موضوعاتی چون خزانه خالی عنوان کرد و گفت: سخنان رئیس‌جمهور پیرامون موضوع رفراندوم نوعی کد دادن به آمریکا است که ما در داخل کشور با چه مشکل‌هایی مواجه هستیم و آمریکا اگر می‌خواهد چیزی از سرمایه‌های ما را به دست آورد امروزچه ذهکاری را باید در پیش بگیرد.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: سخنان رئیس‌جمهور در 22بهمن بسیار چالش‌برانگیز بوده و به هیچ وجه در شان رئیس‌جمهور انقلاب اسلامی آن هم در سی‌ونهمین سالگرد جشن انقلاب نمی‌باشد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها