سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: توفیق داشتیم صبح چهل و مین سالگرد انقلاب را به وضوح رویت کنیم و با مجاهدات کامل ملت شریف ایران این حماسه را جشن بگیریم و دشمنان بدخواه نظام و انقلاب بدانند ورود به چهل سالگی انقلاب و حضور تماشایی و باشکوه ملت ایران برای شان ننگ بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۲۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

حضور تماشایی و باشکوه ملت ایران در ۲۲ بهمن ننگی برای بدخواهان کشور بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل درمراسم چهلمین روز درگذشت جانباز سرافراز اسلام و رزمنده هشت سال دفاع مقدس حاج دده کشی قلیزاده که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم درمحل مسجد جامع شهر نیر برگزار شد، اظهارداشت: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب واسلام آرام ننشسته و به فکر خدشه دار کردن آن شدند.

 وی افزود: به همین منظور جنگ تحمیلی را براه انداخت و درجنگ شاهد بودیم که رزمندگان اسلام چگونه نقش آفرینی کرده و با نثار خون خود در راه اسلام و انقلاب نگذاشتند ذره ای از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

سردار بابازاده به فرافکنی فضاهای مجازی خارجی و برخی شبکه های ماهواره ای در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کردو گفت: فضاهای مجازی بیگانه و شبکه های ماهواره ای عظمت و اقتدار دیروز مردم کشورمان را درراهپیمایی 22 بهمن آنطوری که خود میخواستند نشان دادند غافل از اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی دیروز طبق گفته خودشان طی چندسال گذشته بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد:حضور با شکوه و تماشایی ملت دهنده این است جایگاه ولایت در کشور جمهوری اسلامی ایران بسیار عمیق و ریشه دار است و این ریشه تنومند با تاسی از راه و روش امام حسین علیه السلام مشهد گرفته است و دشمن بداند کشور ایران با بادهای کوچک فتنه نخواهد لرزید و پرچم ایران که زیر نظر پرچم اهل بیت بر برافراشته شده است ماندگار خواهد بود.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان به پیشرفت های گسترده کشورمان در موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: اکنون کشورمان در سطح دنیا در مسائل علمی ، پزشک و حتی نظامی مطرح است و این به برکت خون شهدا و جانفشانی های حاج دده کشی قلیزاده ، مرحمت بالازاده و 3 هزارو 400 شهید والامقام استان اردبیل می باشد.

وی تصریح کرد : دشمنان انقلاب هنوز دست از اختلاف و تفرقه افکنی میان امت اسلامی برنداشته اند و خوشبختانه با بصیرت و آگاهی مردم و رهبری مقام معظم رهبری تمام نقشه های آنان نقش برآب می شود.

سردار بابازاده اتحاد و همبستگی میان ملت را مهمترین عامل شکست دشمنان قلمداد کرد و بر این مسئله تاکید کرد.

بابازاده گفت باید برای حبیب جبهه‌های حق علیه باطل یعنی مرحوم دده کیشی قلی زاده پیرنق مجالس نکوداشت باشکوه تر برگزار کنیم و ایشان را در سطح جهانی بتوانیم معرفی کنیم و مجلس ترحیم و چهلم مرحوم گلی زاده یک سبک خاصی دارد و این مجلس ترکیب نکوداشت و مجلس ترحیم است.

فرمانده سپاه اردبیل گفت مدرسه ترحیم و نکوداشت دده کیشی قلی زاده ها برای تاریخ ساز شدن این عزیزان برگزار میشود و توفیق حضور در این مجالس برای خیلی ها فراهم نمی باشد.
سردار بابازاده گانه با اشاره به رشادت های مرحوم قلی زاده افزود: دده کیشی نمونه‌ای بارز از یک مجاهدت انقلابی و رزمنده‌ای با خدا بود که هشتاد و شش ماه از عمر خود را در جبهه‌های حق علیه باطل بگذراند تا پرچم کشور و اسلام سنگین نشود و تا آخر عمر خود بسیجی وار زندگی کرد و همیشه در تمامی صحنه های کشور حضور داشت.

وی درادامه به نقش حاج دده کشی قلیزاده درجنگ تحمیلی اشاره کردو گفت: مرحوم حاج دده کشی قلیزاده در سن 65 سالگی وارد جبهه شد و 84 ماه با دشمنان بعثی جنگید و در 14 عملیات حضور گسترده داشت و ما باید قدردان اینگونه رزمندگان باشیم.

ارسال نظرات