فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه میثم مشهد در دیدار با جانبازان:

جانبازان تصویری از دوران ابتلای بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس هستند

فرمانده حوزه بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد با اشاره بابیانات رهبری معظم در رابطه با رنج‌ها و مشکلات جسمی جانبازان، افزود: جانبازان تابلو و تصویری از دوران ابتلاء بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۰۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  مجید دوست‌زاده به همراه شورای فرماندهی حوزه اصناف وفرماندهان محترم پایگاه‌ها به مناسبت جشن پیروزی و چهلمین سالگرد و بیعت دوباره با انقلاب اسلامی ایران، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای هفتاد درصد که همزمان چشمان و یک یا دو عضو بدن خود را از دست داده اند، از نزدیک دیدار و در فضایی صمیمی آنان را مورد دلجویی قرار دادند.

مجید دوست‌زاده با اشاره به مقام والای جانبازان و نقش تأثیرگزار آن‌ها در حفظ انقلاب اسلامی، بیان داشت: مقام جانبازان و رزمندگان اسلام بسیار بالا هستند و ما هر چه داریم از برکت این همه رشادت‌ها و ایثارهاست، ما وظیفه داریم قدردان آن‌ها باشیم و هیچگاه این همه دلاوری‌ها را فراموش نکنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری معظم در رابطه با رنج‌ها و مشکلات جسمی جانبازان، افزود: جانبازان تابلو و تصویری از دوران ابتلاء بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس هستند و حضور آنان در جامعه، در واقع بیان حقایقی تاریخی، معرفتی، سیاسی و بین المللی است. جانبازان، از یک طرف گویای جنایات قدرت‌هایی هستند که از صدام حمایت کردند و از طرف دیگر نشان دهنده عظمت و بزرگواری امام راحل (ره) و انقلابی هستند که توانست چنین انسان‌های والامقامی را تربیت کند و به جبهه‌ها بفرستد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد در پایان با یکایک جانبازان سخن گفت: و به آنهاشاخه گل اهداکرد و به شنیدن خاطرات آن‌ها و چگونگی جانباز شدنشان وخواسته‌های آنان نشست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها