خبرهای داغ:
بسیج تحلیل می کند:

رفراندوم نیاز نیست، کلید را پیدا کنید !

وقتی سخن از رفراندوم می شود باید بخش ها و عملکرد های ناکار آمد را به رفراندوم حواله کرد تا مردم نظر خویش را به کارآمدی و نا کارآمدی آن ابراز دارند.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۲۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص امنیت شغلی کارگران و کارمندان و یا فرهنگیان که ناشی از نگاه دولت بوده بهتر است یک رفراندوم برگزار نمایند تا مردم نظر خویش را بی پرده با مسئولان بیان کنند.
در بخشی از رفراندوم زنجیر وار مردم آرا خود را به صندوق بیاندازند تا نظر خویش را در خصوص وزرای میلیاردی و مرفهین بی درد اعمال کنند و روند جاری کشور و اجرایی را با امضای دمکراتیک خود به دولت قبل و قاجار حواله ندهند.
در ادامه به چپاولگران و اطرافیان مدیرانی که میلیاردها تومان از پول کشور را می دزدند و به راحتی هم از کشور خارج می شوند نظر خود را بیان کنند و از اینکه مدیران ما چقدر به رهبری و انقلاب و اسلام متعهد هستند و زندگی ساده و بی الایش دارند رای دهند شاید کسی جرات نکند حرف از رفراندوم بزند.
میزان رضایت مندی مردم از رفاه اقتصادی و مدیران ورثه ای را هم به آرا بگذاریم تا نظر خودشان را در خصوص دانه درشت ها و ژن خوب را اعمال کنند
میزان پول نفت و صدور گاز مجانی به امارات و ترکیه را هم در سایه وزارت زنگنه به آرا مردمی بسپاریم پیرترین دولت تاریخ انقلاب حرف از رفراندوم نمی زد.
بهتر است عملکرد دولت را در خصوص زلزله کرمانشاه و کوهبنان یا سانچی و وزارت راه و شهرسازی هم با یک رفراندوم تعیین تکلیف کنیم.آن وقت تنها افرادی که مخالف هرگونه رفراندوم خواهند بود همین آقایان می باشند.
وقتی ۹۷ درصد مردم در طی دو مرحله به حذف یارانه نه گفتند با تصویب بودجه ۹۷ اهمیتی برای رفراندوم مردمی قائل نشدند و انگار زدن حرف های روشنفکری اما بی عمل برای برخی ها باور شده است.
هرکس یارانه می خواهد باید به حسابش سرک بکشیم و این یعنی بایکوت شدن مردم از حق طبیعی خود بوده است.رفراندوم نکنیدوقتی کلید دارید درب را باز کنید.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها