خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

مردم با تمام قوا پای انقلابشان ایستاده‌اند

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: حضور باشکوه مردم در جشن انقلاب به همگان ثابت کرد که یاوه‌گویی‌های رژیم استکبار در داخل هیچ تاثیری ندارد و مردم ما با تمام قوا پای انقلابشان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۸۶۴۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

علی کوچک‌خانی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حضور پرشور مردم در راهپیمایی جشن انقلاب اظهار کرد: خوشبختانه راهپیمایی 22بهمن امسال همانطور که رهبر انقلاب نیز مطرح نمودند بسیار باشکوه و تماشایی بود.
وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22بهمن نشان از انسجام و وحدت ملت ایران دارد و این حضور پرشور پیام وحدت ملت را به گوش دیگر کشورها نیز می‌رساند.
این مسئول در ادامه با اشاره به شایعه‌پراکنی‌های دشمن در راستای ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب مطرح کرد: خوشبختانه علیرغم تحریکات و شایعه‌پراکنی های دشمن ما همواره شاهد حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف هستیم.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در جشن انقلاب به همگان ثابت کرد که یاوه‌گویی‌های رژیم استکبار در داخل هیچ تاثیری ندارد و مردم ما با تمام قوا پای انقلابشان ایستاده‌اند.
کوچک‌خانی توضیح‌داد: امروز عده‌ای از حضور مردم با وعده پول در راهپیمایی 22بهمن حرف می‌زنند در حالی که کاملا شفاف است که اینطور نبوده و این‌ها شایعه‌پراکنی‌هایی از سوی دشمن مستعصل و شکست‌خورده برای سرپوش گذاشتن بر نقشه‌های شکست‌خورده‌اش است.
وی در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که مردم ما همواره برای پشتیبانی از این نظام در صحنه حضور داشته‌اند و اگر لازم باشد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسماتی چون راهپیمایی 22بهمن از درآمد شخصی خودشان نیز هزینه خواهند کرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها