معاون سابق قوه قضائیه:

آمریکا نماد طاغوت زمان است

معاون سابق قوه قضائیه بیان داشت: آمریکا نماد طاغوت زمان است و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در حقیقت شعار تبری و انزجار از طاغوت زمان است.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۶۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام عباسعلی علیزاده در مسجد جامع تربت حیدریه و در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در این مدت باید برای نسل جوان و همچنین نسل‌های آینده نظام اسلامی تبیین و نهادینه شود.

وی به دشمنی جبهه استکبار علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: تا زمانی که ملت و کشور ایران بر حفظ و صیانت ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی پایبند و استوار باشد دشمن هیچگاه دست از توطئه و فتنه برنخواهد داشت، لذا ضروری است تا در راستای اعتلای ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی تلاش شود.

علیزاده تصریح کرد: ملت ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شهدای فراوانی را برای اقامه حکومت اسلامی که آرزوی دیرین انبیا و ائمه اطهار (ع) بود را نثار و ایثار کرده، جوانانی که اغلب مجرد بودند و لباس دامادی خود را در شهادت می‌دیدند، لذا پا در مسلخ مبارزه علیه طاغوت و عوامل آن نهاده و از دستاورد‌های انقلاب اسلامی صیانت کردند.

وی در ادامه به تلاش‌های دشمن برای فروپاشی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکید داشتند نگذارید حتی با واژه‌ها در تریبون‌ها و رسانه‌ها انقلاب اسلامی را منحرف کنند، لذا گا‌ها برخی بزرگان و نخبگان انقلاب را ماموریت می‌دادند که این واژگان هرچند سهوی و یا عمدی در رسانه‌ها را اصلاح کنند.

علیزاده اضافه کرد: از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۴ میلادی حدود یک میلیون شیعه در منطقه به خاک و خون کشیده شده تا دشمن تفکر و پدیده انقلاب اسلامی را از بین ببرد و برای آن نیز هزینه‌های فراوانی پرداخت کرد.

معاون سابق قوه قضائیه اظهار کرد: آمریکا نماد طاغوت زمان است و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در حقیقت شعار تبری و انزجار از طاغوت زمان است.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن ولایت فقیه و ارکان اصلی انقلاب را هدف قرار داده، افزود: جبهه استکبار ابعاد مختلف ولایت فقیه را درک کرده و به این نتیجه رسیده که رهبری انقلاب اسلامی با پشتیبانی ملت با بصیر و آگاه خود تاکنون توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کرده، لذا این نقطه از انقلاب را برای فروپاشی مورد هجمه قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار