انتشار رمان‌های در «هوای انقلاب» توسط انتشارات به نشر

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) برای نخستین بار ۱۰ جلد از مجموعه رمان‌های «در هوای انقلاب» را در قالب کتاب‌های پروانه برای نوجوانان منتشر و روانه بازار کرد.
کد خبر: ۸۹۸۹۰۱۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) برای نخستین بار ۱۰ جلد از مجموعه رمان‌های «در هوای انقلاب» را در قالب کتاب‌های پروانه برای نوجوانان منتشر و روانه بازار کرد. «در هوای انقلاب» عنوان مجموعه رمان‌هایی با محوریت انقلاب اسلامی برای گروه سنی نوجوان است که هر جلد داستانی از انقلاب را در یکی از شهر‌های کشور روایت می‌کند.

«جگر گرگ»، «هر سال قبل از زنگ اول»، «سه سوت»، «کت ولیعهدی»، «کوچه قهر و آشتی»، «بالای پشت بام»، «قسم نخور»، «پشت دروازه‌های بهشت»، «ترسو» و «امتحان آبان ماه» عناوین جلد‌های رمان در هوای انقلاب است.

«جگر گرگ» نام یکی از کتاب‌های این مجموعه است که عزت‌اله الوندی آن را در قالب چهار فصل به نام‌های بادام سرخ، بادام زرد، بادام تلخ و شکوفه بادام نگاشته و این کتاب توسط به‌نشر در قالب ۱۱۶ صفحه منتشر شده و به قیمت ۱۳۰ هزار ریال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

«هر سال قبل از زنگ اول» نیز عنوان یکی دیگر از کتاب‌ها و رمانی به قلم مژگان بابامرندی است که به‌نشر این کتاب را در قالب ۳۶ صفحه و با قیمت ۶۰ هزار ریال روانه بازار کرده است.

رمان «سه سوت» نیز عناون دیگری از کتاب‌های مجموعه در هوای انقلاب است که علی مهر آن را نوشته و به‌نشر این کتاب ۱۴۰ صفحه‌ای را با قیمت ۱۴۰ هزار ریال منتشر کرده است.

«کت ولیعهدی» هم رمانی به قلم رفیع افتخار است که توسط به‌نشر در قالب ۷۲ صفحه منتشر شده و با قیمت ۱۰۰ هزار ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

«کوچه قهر و آشتی» یکی دیگر از این کتاب‌هاست که به قلم زهرا فردشاد به رشته تحریر درآمده است و داستان را در هشت فصل با نام‌های پیرمرد مرموز روبه‌رو، خبرچینی، ترس، عذاب وجدان، خانه خاله، آن شب، خلاپاک‌کنی و کوچه قهر و آشتی روایت می‌کند و به‌نشر این اثر ۱۱۶ صفحه‌ای را به قیمت ۱۳۰ هزار ریال در دسترس نوجوانان قرار داده است.

رمان «بالای پشت بام» را هم توسط عصمت گیویان به رشته تحریر در آورده و به‌نشر نیز این کتاب ۴۰ صفحه‌ای را با قیمت ۶۰ هزار ریال منتشر کرده است. نویسنده در این کتاب داستان را در قالب چهار فصل با نام‌های هفت‌تایی‌ها، بالای پشت بام، اذان ماه رمضان و تصمیم کبری روایت می‌کند.

«قسم نخور» نیز یکی دیگر از کتاب‌های این مجموعه است که به قلم سندی مؤمنی نوشته شده است و داستان را در سرفصل‌هایی به نام مامان حواسش به من نیست! ما همه از بابا می‌ترسیم! من مقصرم، بینوایان، باید نویسنده بشوم، ریشه‌ها، بابا مرا دوست نداره! داداش عباس کجاست! آب از گلویم پایین نمی‌رود! و زیباترین غزل روایت می‌کند، این کتاب ۴۴ صفحه‌ای با قیمت ۶۵ هزار ریال روانه بازار شده است.

«پشت دروازه‌های بهشت» نیز نام یکی دیگر از این کتاب‌هاست که خسرو باباجانی آن را در قالب ۶۸ صفحه نوشته است با قیمت ۹۰ هزار ریال به فروش می‌رسد.

«ترسو» هم دیگر رمان این مجموعه است که در قالب ۷۶ صفحه و با قیمت ۱۰۵ هزار ریال منتشر شده است. این کتاب که اثر رفیع افتخار است، داستان را در قالبی طنز برای نوجوانان روایت می‌کند؛ این منم حشمت، پدر و مادرم، دایی خدمت، من و دایی خدمتم، قیافه تابلوی دایی خدمتم، کلاس من، زن‌دایی فتانه، دختردایی، خاور، اتاق من، حمید و وحید: از هم‌کلاسی‌ها، پسردایی خسرو، فنج در سرما و پیروزی نام سرفصل‌های این کتاب است.

کتاب «امتحان آبان ماه» توسط فریبا نباتی در قالب چهار فصل به نام‌های آن مرد آمد، بی‌خبر با هم، آمبولانس‌ها می‌آمدند و می‌رفتند و امتحان آبان ماه به رشته تحریر درآمده و به‌نشر آن را در قالب ۴۰ صفحه منتشر کرده و با قیمت ۶۰ هزار ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

به‌نشر این کتاب‌های مصور رنگی را در قطع رقعی با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه منتشر کرده که در دسترس نوجوانان می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها