سید ساجد یعقوبی
امام جمعه خلخال گفت: مردم ولایی و شهیدپرور خلخال از ساعت ۱۰ صبح اولین روز از ماه اسفند میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۶۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

شهرستان خلخال عطر و بوی شهید گمنام به خود میگیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال اظهار کرد: مردم ولایی و شهیدپرور خلخال از ساعت 10 صبح اولین روز از ماه اسفند میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود و مقدمات لازم برای استقبال از این شهید بزرگوار فراهم شده است.

وی افزود: مراسم بزرگداشت این شهید بسیجی که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است، از ساعت 16 در مسجد فاطمیه خلخال برگزار خواهد شد و از آحاد مختلف مردم برای تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دعوت به عمل می‌آید.

امام جمعه شهرستان خلخال ادامه داد: با برنامه ریزی انجام پذیرفته مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه هفته جاری از مقابل بسیج سپاه ناحیه شهرستان خلخال آغاز خواهد شد.

وی بر ضرورت استمرار برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف تأکید کرد و یادآور شد: در روز دوشنبه هفته جاری نیز مراسم شبی با شهدا در مصلای آیت‌الله خامنه‌ای این شهرستان برگزار خواهد شد.

ذکی الله خوشبخت نماینده کمیته تحقیق وتفحص شهدا در استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از مردم قدرشناس شهرستان خلخال در تقدیم بیش از 500 شهید به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده و نقش ائمه جمعه زمان جنگ در بدرقه رزمندگان قابل تامل بوده که آیت الله یکتایی در خلخال ، آیت الله مشکینی در مشکین شهر و شخصیت های همچون حجت الاسلام شفیعی در بیله سوار، حجت الاسلام کریمی پارس آباد و حجت الاسلام فرخی در گرمی زحمات زیادی برای این رزمندگان و همین شهدا کشیده اند.

وی افزود: طبق تصمیم کمیته تحقیق و تحفص شهدا در مرکز کشور مکانیابی به پیشنهاد استان و انتخاب توسط مرکز کشور است و انشا الله شهرستان خلخال با شایستگی این میزبانی را پذیرفته و شمار شهدای گمنام خلخال با این شهید گمنام جدید به 10 پیکر مطهر خواهدرسید.

ارسال نظرات