خبرهای داغ:
دراسفند ماه 1396

دارندگان برگ آماده به خدمت فراخوانده شدند

سازمان وظيفه عمومی ناجا،کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ اول اسفند ماه 1396هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۸۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعيه ای اعلام کرد:کلیه مشمولان فارغ التحصيل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنين مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اسفند ماه سال 1396 دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
براساس اين گزارش، کليه مشمولان فوق، موظف هستند روز چهارشنبه 2 اسفند ماه سال 96 در محل و ساعتی که توسط اين سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده حضور يابند.
در این اطلاعیه آمده است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.
گفتنی است، مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها