سید ساجد یعقوبی
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز در تمامی مناطق استان اردبیل شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۹۰۵۱۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

بارش برف و باران در مناطق استان اردبیل را فرامیگیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دولتی‌مهر، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: از روز گذشته در نقاطی از استان بارش نزولات آسمانی را شاهد بودیم که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف گزارش شد.

وی افزود: آخرین بررسی‌های هواشناسی از بارش 40 سانتی‌متری برف در مناطق کوهستانی خبر می‌دهد که میزان بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان در بالاترین شرایط به 15 سانتی‌متر نیز خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل شدت بارش‌ها احتمال آبگرفتگی موقت معابر عمومی نیز وجود دارد و شهروندان با رعایت نکات ایمنی از وارد آمدن هرگونه آسیب احتمالی خودداری به عمل آورند.

وی بیان کرد: به دلیل شدت بارش‌ها احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی نیز وجود داشته و باید از هرگونه پارک خودرو و تردد در این مسیرها اجتناب شود.

وی بیان کرد: در جاده‌های کوهستانی احتمال لغزنده بودن جاده‌ها وجود داشته و به دلیل شدت بارش و وزش باد ایجاد مه موقتی و کولاک برف دور از انتظار نخواهد بود.

دولتی‌مهر بیان کرد: در تمامی شرایط شهروندان با رعایت نکات ایمنی، احتیاط و همراه داشتن وسایل مورد نیاز در رانندگی از بروز هرگونه حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار