خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اعلام کرد:

برپایی دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان قزوین

پرهیزکاری عنوان کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ و سراسری کتاب استان قزوین با شرکت ٦٢٣ ناشر کشوری برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۹۰۵۳۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

شهریار پرهیزکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ و سراسری کتاب استان قزوین با شرکت ٦٢٣ ناشر کشوری برگزار می شود.
وی گفت: این نمایشگاه از تاریخ ١١ لغایت ١٦ اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان قزوین برگزار می شود.
معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد : کتاب و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه با تخفیف ٣٠% ارائه می شود و این فرصت مناسبی برای دوستداران کتاب و کتابخوانی می باشد.
پرهیزکاری عنوان کرد: به منظور رفاه حال عموم متقاضیان و علاقمندان (اعم از دانشجویان و دانش آموزان، کارمندان، طلاب و عموم اقشار مختلف مردم به فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ثبت نام و خرید بن الکترونیکی این رویداد مهم فرهنگی در سامانه www.icfi.ir به صورت اینترنتی انجام می شود.
وی افزود: متقاضیان می توانند جهت خرید بن کارت الکترونیکی با به همراه داشتن کد ملی از تاریخ ١ اسفندماه ٩٦ به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به خرید بن کارت با تخفیف ٢٠% و ١٠% که توسط غرفه ناشر، تخفیف داده خواهد شد) اقدام نمایند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها