خبرهای داغ:
امام جمعه موقت میامی :

پاسداری از آرمان‌های انقلاب به تداوم راه شهدا منجر می‌شود

امام جمعه موقت میامی ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور به پاسداری از آرمان‌های انقلاب و تداوم راه شهدا منجر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۰۷۲۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

حجت‌الاسلام مجید بخشی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه بهمن‌ماه۹۶ میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر، با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تأکید کرد: مردم در این راهپیمایی با حضور پرشورشان دشمنان را به شکلی تماشایی خنثی کردند.

وی افزود: یکی دیگر از برکات این حضور، تداوم راه شهدا از طریق پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی بود که مردم یک‌بار دیگر نشان دادند در بزنگاه‌های انقلاب چه نقش‌آفرینی عظیمی را به نمایش خواهند گذاشت.

دستاوردهای انقلاب حفظ شود

امام‌جمعه موقت میامی با بیان اینکه مردم این شهرستان در کنار ملت ایران اسلامی در طول ۴۰ ساله انقلاب همواره پشتیبانی خود از امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا را نشان داده‌اند، گفت: این انقلاب با خون‌هایی زیادی به پیروزی رسیده تا امروز در اوج عزت باشد لیکن باید از دستاوردهای شهدا و انقلابمان به‌خوبی حفاظت کنیم.

بخشی بابیان اینکه دشمنان از ما اسلام آمریکایی را می‌خواهند و برنامه‌های خود را در شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای بر این مبنا پیاده می‌کنند، تأکید کرد: مؤمنان باید اهل سیاست باشند چراکه اطلاع از وضع موجود بصیرت به همراه می‌آورد و در همین راستا است که دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و کم رنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

وی همچنین با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: مهم‌ترین درسی که باید از آن حضرت گرفته شود دفاع و تبعیت از ولایت تا راه شهادت است چراکه امروز دشمنان در حال توطئه برای تحلیل رفتن روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در ایران اسلامی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها