خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

ولایت فقیه محور وحدت است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه:با بیان اینکه اگر وحدت داشته باشیم برنده ایم اما اگر وحدت و اتحاد ما آسیبی ببیند بازنده خواهیم بود، گفت: وحدت محور می خواهد که محور وحدت نیز ولایت است.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۷۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر، سردار حسین دقیقی در آئین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس که با حضور پرشور مردم شهید پرور مهدیشهر درمسجد امام علی (ع)مهدیشهر برگزار شد، اظهار کرد: شهدا این انقلاب رابیمه کردند و آنچه که امروز با جابه جایی یک ناو در دنیا لرزه برکشورها می اندازد و240 کشور جرات نزدیک شدن به منطقه ما را ندارند این همه به برکت خون شهدای ایران است.

وی در ادامه گفت: امروز تمام دنیا دست به دست هم دادند تاجلوی رشد علمی در دانشگاهها ی کشورمان و تولید سلاح را بگیرند؛ اما جوانان غیور و دانشمند ما با استقامت  و زحمات و تلاش فراوان به دستاوردهای نوین علمی و دفاعی ارزشمندی دست یافتند و همچنان این راه را ادامه می دهند.

این مشاور عالی گفت: امروز اگر باهم وحدت داشته باشیم؛ برنده این میدانیم؛ اگر خدشه ای و آسیبی در وحدت  و اتحاد ما نفوذ پیدا کند بازنده خواهیم بود  و درحقیقت وحدت محور می خواهد که محور وحدت نیز ولایت است.

دقیقی خط مشی  دشمن را در گزینه های جدید خود علیه کشور ایران؛ جنگ نرم، انزوای سیاسی ، تحریم اقتصادی،مواد مخدر و فساد خلاقی در رسانه ها عنوان کرد و گفت:2400 رسانه شبانه روز علیه کشور ایران کار می کنند و با اطلاعات دروغ و شایعه ذهن جوانان ما را به انحراف می کشند.

سردار دقیقی به مشکلات تحریم اقتصادی علیه ایران اشاره کرد و گفت: امروز تحریم های اقتصادی مشکلاتی را در کشور ایجاد کرده ؛ اما کشوری با این مردم فداکار و با استقامت که توانست در مقابل جنگ با عظمت دوران دفاع مقدس ایستادگی کند و در مقابل 83 لشکر دشمن بایستد و آنها را شکست دهد؛ قطعا در مقابل ناملایمات کشورهای بیگانه می تواند با وحدت مشکلات اقتصادی را حل کند.

مشاور عالی سپاه پاسداران ، تنوع در تولید سلاح حهای مختلف و خودکفایی در این امر و داشتن تکنولوژی پیشرفته را از مهمترین الزامات و استراتژی و قدرت بازدارندگی دانست.

وی خاطرنشان کرد: این ملت برای کشورش خون داده وامروز با ظرافت در حال کار کردن است؛ دشمن باید بداند؛ این راه همچنان ادامه دارد و ما سربازان مقام معظم رهبری هستیم و خواهیم ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها